Hoe haal ik mijn frontje, oftewel de grill van mijn Karoq af? Anders gezegd, wie weet waar een mooie zwarte ter vervanging?

JeSko

Forumguru
@064harry

Wrappen is geen probleem voor sensoren, je kan ook zonder problemen of verandering van gedrag parkeersensoren wrappen, dus dat vormt geen probleem.
 

jesse_s93

Donateur
@Pim Smit ziet er zo vanaf een afstandje goed uit. Ben nu wel benieuwd of je een wrap hebt gebruikt of toch een spuitbus, aangezien je het over lak hebt. Wel fijn om te horen dat de sensor nog goed werkt, maar ik zou het zelf wel een beetje tricky vinden om die sensor mee te nemen in het spuiten/wrappen.
 
Ach als je het van dichtbij bekijkt….. maar alles werkt prima. En als je voorbijrijdt en ‘s avonds is het mooi. Nu nog booskijkers maken en chiptunen. Leuke aanbiedingen nu.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan iemand mij vertellen wat de afmetingen van het logo voor een karoq zijn? (Voor en achter). Ik kom er niet uit met mn rolmaat.
 

Bijlagen

  • IMG_3861.jpeg
    IMG_3861.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 4
  • IMG_3862.jpeg
    IMG_3862.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 4

Alexander68

Senior Member
Blijft een kwestie van smaak maar dat hele zwarte vindt ik maar niks en logo zie je ook niet meer.... gelukkig verschillen smaken , dat houdt het leuk
 
Bovenaan Onderaan