Hij is er!

Cideart

Nieuw lid
Gisteren zijn we de O2 Combi gaan afhalen bij de dealer.
Altijd wel een spannend moment.
Je stelt jezelf wel al eens de vraag, heb ik wel de juiste kleur gekozen, hoe zouden de velgen eronder staan...
Toen ik hem uiteindelijk zag staan, was ik direct verkocht. Hij stond er helemaal zoals ik hem verwachtte.
De eerste indruk, niks dan positief, maar dat zou maar raar zijn mocht dat niet zo zijn. Nu wat kilometertjes rijden vooraleer we echt een objectief oordeel kunnen vellen:grin:.
Ik heb een aantal fotootjes gepost in mijn album, voor diegene die interesse hebben.

Maarten
 

cvegreen

Forumguru
Mooie auto man . Lederen interieur , mooie velgen en de auto is in dat kleurtje toch wel een streling voor het oog. Nu nog een hele hoop veilige kilometers toewensen .
 

Wasmachineman

Forumguru
Gisteren zijn we de O2 Combi gaan afhalen bij de dealer.
Altijd wel een spannend moment.
Je stelt jezelf wel al eens de vraag, heb ik wel de juiste kleur gekozen, hoe zouden de velgen eronder staan...
Toen ik hem uiteindelijk zag staan, was ik direct verkocht. Hij stond er helemaal zoals ik hem verwachtte.
De eerste indruk, niks dan positief, maar dat zou maar raar zijn mocht dat niet zo zijn. Nu wat kilometertjes rijden vooraleer we echt een objectief oordeel kunnen vellen:grin:.
Ik heb een aantal fotootjes gepost in mijn album, voor diegene die interesse hebben.

Maarten

Hoi Maarten, de combi is goed gelukt ! Vooral met het leer. Ziet er echt verschrikkelijk mooi uit. Het rijden zal je ook wel bevallen.
 

Abo

Lid
Gefeliciteerd met je auto.
Mooie auto en mooie velgen.
Mijn auto heeft trouwens dezelfde lakkleur.
 

Vacaro

Senior Member
Mooie auto, ik heb zelfde kleur maar een O2 combi uit 2006, maar vind die zilveren dakrails bij u mooier dan de zwarte die ik zelf heb. Geeft auto meer uitstraling.
Vind de facelift van de O2 zeker geslaagd. Veel succes en rijplezier ermee...
 
Jaja, lekker hoor. Het wachten beloond :-)

Vandaag gebeld met mijn dealer. Week 49 schroeven ze mijn O2 combi in elkaar.

Week 1 leveren.

Nog even wachten dus :(

Mooie kleur ... heb er zelf nog over getwijfeld. Uiteindelijk voor zwart gekozen.
 
Bovenaan Onderaan