Hij is er

Sinds vandaag rij ik de Fabia Combi GL. Besteld op 28-08 geleverd op 28-10. Dealer had al een voorbestelling gedaan.

Ben er heel erg blij mee. Wel lastig is om uit te zoeken waar alle knopjes weer voor dienen etc...

Dat wou hij wel doen maar het was al laat en ik dacht laat maar gaan. Had er toch al in proef gereden. Effe boekje doornemen dit weekend

mmarechal

Actief lid
Veel plezier en gefeliciteerd met jouw nieuwe Fabia! Eén voordeel van het doornemen van alle opties e.d. via het boekje is dat je soms nog wel eens zaken tegen komt waarvan je van te voren niet wist dat dit erop zat. :koffie:. Zo heb ik wel eens een aantal jaar in een leaseauto gereden en er een paar maanden voor het eind van het leasecontract achter kwam dat er nog ergens een opbergvakje zat verstopt..... en hij had er zoveel.:ahum:

Vandaag de eerste dag naar het werk gereden - afstand 30km. Hij rijdt ruwweg 1 op 20. Vind ik nog niet zo verkeerd. De reacties van de collega's waren positief. Ze vonden het een grote auto en dat voor belastingvrij. Vanmorgen al wel een auto achter me die vond dat ik te langzaam optrok nadat het stoplicht op groen ging (start-stop), ach ja......

Bovenaan Onderaan