Hij is binnen

sador

Donateur
Van morgen gebeld door mijn dealer, mijn Yeti is binnen.

Vanmiddag even wezen kijken en een paar honderd meter met de auto gereden, de 1.2 TSI valt mij niet tegen.

Even een paar foto's gemaakt.

Nu nog 5 weken wachten tot aflevering.
 

Aiii

Lid
Tof, laat eens zien die foto's! :D

Vijf weken wachten, sodeju.. Inruilwaarde be damned, ik kon niet zo lang wachten. :tongue:
 

cvegreen

Forumguru
Leuk dat je wagen binnen is , wel sneu dat je nu nog 5 weken moet wachten om hem in ontvangst te kunnen nemen . Zal wel met het op kenteken plaatsen in het nieuwe jaar te maken hebben denk ik ? Of is het je leasecontract die tot dan loopt ?
Daarna kan je er enkel maar van gaan genieten . Zo'n mooie wagen , dat kan niet anders .
 

sador

Donateur
Leuk dat je wagen binnen is , wel sneu dat je nu nog 5 weken moet wachten om hem in ontvangst te kunnen nemen . Zal wel met het op kenteken plaatsen in het nieuwe jaar te maken hebben denk ik ? Of is het je leasecontract die tot dan loopt ?
Daarna kan je er enkel maar van gaan genieten . Zo'n mooie wagen , dat kan niet anders .
Het heeft met de inruil te maken over een aantal jaren, volgens de dealer krijg ik er minder voor terug als ik hem nu op kenteken laat zetten.
 

joergarms

Senior Member
Inderdaad een gave kleur, er STAAT echt een auto om maar zo te zeggen.
Die 5 weken zullen lang duren denk ik, dat had ik er niet voor over gehad, maar goed.
Vanaf nu alvast heel veel plezier met wachten en fotootjes kijken:D
 

Porettuhcs

Senior Member
Ik ben persoonlijk niet zo van de rooie maar ik moet zeggen dat ik het toch wel heel netjes uit vind zien ... velgen :xyxthumbs:... 5 weken lang elke dag ff naar de dealer? :1761:
 

cvegreen

Forumguru
hoi , nu zie ik de foto's ook . Is dat rosso brunello ? Indien ja , waw man wat een gaaf kleurtje (indien geen rosso brunello ook hoor , maar weet dan niet welke kleur het is )
Die velgen man , wat een super mooie velgen zeg . Zijn dit originele skoda velgen ? Ik denk van wel omdat ze er blijkbaar af fabriek op zitten . Mooi plaatje man , wat ga jij 5 lange weken te gemoed , er zullen maar weinig mensen zo verlangen tot na nieuwjaar als jij geloof ik .
 

sador

Donateur
hoi , nu zie ik de foto's ook . Is dat rosso brunello ? Indien ja , waw man wat een gaaf kleurtje (indien geen rosso brunello ook hoor , maar weet dan niet welke kleur het is )
Die velgen man , wat een super mooie velgen zeg . Zijn dit originele skoda velgen ? Ik denk van wel omdat ze er blijkbaar af fabriek op zitten . Mooi plaatje man , wat ga jij 5 lange weken te gemoed , er zullen maar weinig mensen zo verlangen tot na nieuwjaar als jij geloof ik .

Cvegreen,

Dit is Rosso Brunello en de velgen zijn orgineel van Skoda, annapurna heten ze.

Deze kleur heb ik bij Pon gezien en vond die goed bij de Yeti passen.
 

Delight

Actief lid
Erg mooie auto....denk een goede opvolger voor onze Fabia over een paar jaar...
Alleen vind ik de kleur wat minder, maar gelukkig dat smaken verschillen....
De velgen staan wel super!
Sterkte met wachten....:koffie:
 
Bovenaan Onderaan