Hier ben ik dan!

FILA

Lid
Jawel, iedereen heeft er op gewacht en hier ben ik dan!
Hehe, graptje he /forum/images/graemlins/grin.gif

Serieus nu: Ik ben FILA en ik woon in Mechelen, België. Ik rij met een blauwe Fabia uit 2004 waar een paar stickers van FILA opplakken. Op de achterruit, het tankdeksel en men zonneband om precies te zijn.
Ik probeer hem wat te tunen maar makkelijk is anders, in België vindt je er niet zo schitterend veel voor maar we doen ons best, getuige daarvan de links-rechts DTM uitlaat van Remus.
Er zal nog veel aan veranderen en hopelijk snel!
 
Welkom Fila, zelf ben ik hier ook nieuw, en ook van de kanten van Mechelen! Ik vermoed althans dat we minstens dezelfde dealer hebben (As)!!
 

Hetzer

Forumguru
Welkom bij de club , ennuh wanneer kunnen we de foto's van jouw Fila Fabia verwachten?????????? /forum/images/graemlins/grin.gif
 

FILA

Lid
Mijn dealer is indeed ook As aan de Battelsesteenweg. /forum/images/graemlins/smile.gif

FILA is een sportmerk ja en niet enkel van schoenen en mijn schoenen en voeten gebruik ik om op de gas te duwen en ni om den auto te duwen /forum/images/graemlins/smile.gif

Kheb net een grote bestelling gedaan (dak- en kofferspoiler, voor- en achterbumper, zijlijsten, sportgrill, haaievin, booskijkers, achterruiten coaten) en binne een 3-tal weken zal hij dan af zijn en komen er zeker en vast foto's hier om te bezichtigen/bewonderen /forum/images/graemlins/smile.gif
 

FILA

Lid
Is geen set eigenlijk, wordt voorbumper van een Seat Ibiza en een achterbumper van een Opel Astra, koffer- en dakspoiler van eigen makelij en universele zijlijsten, haaievin is universeel en de sportgrill en booskijkers zijn van Skoda

Een vriend is een carossier en die gaat het doen aan een "vriendenprijs" (nogaltijd enorm duur natuurlijk)
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien

[/ QUOTE ]
Ik niet... /forum/images/graemlins/frown.gif
 

FILA

Lid
Mijn bevriende carrossier bestelt die in Ternat bij Autoparts maar voor de rest weet ik het ook niet.
 

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien

[/ QUOTE ]
Ik niet... /forum/images/graemlins/frown.gif

[/ QUOTE ]

Waarom niet ?
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien

[/ QUOTE ]
Ik niet... /forum/images/graemlins/frown.gif

[/ QUOTE ]

Waarom niet ?

[/ QUOTE ]
Hierom:
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
dak- en kofferspoiler, voor- en achterbumper, zijlijsten, sportgrill, haaievin, booskijkers, achterruiten coaten

[/ QUOTE ]
Wat ik Fila overigens van harte gun, maar het lijkt mij erg lelijk.
 
Bovenaan Onderaan