Hey

bartos

Lid
Hallo, geachte forumleden, Skoda liefhebbers en andere VAG gerelateerde aanhangers.
Mijn naam is Bart, ik ben 25 jaar en ik woon in het geweldige Nieuw-Lekkerland en voor het brood op de plank werk ik voor defensie bij de luchtmobiele brigade.
Na een aantal jaren Honda's gereden te hebben en een verloren Opel Ascona C GTE en Citroën C2 VTS ( iedereen maakt wel eens cruciale fouten ) ben ik uiteindelijk op het rechte pad beland genaamd Skoda.
Ik ben nu alweer een tijdje in het bezit van een Skoda Fabia vRS 1.4TSI Mk2 uit 2010, op dit moment 250 pk en 365nm sterk.

Voor deze Fabia ben ik in het bezit geweest van een Skoda Superb 1.8T Mk1 uit 2002, deze had ik slechts voorzien van nieuwe rij-ijzers en een wekelijkse wasbeurt. Wel fijne auto, zeer stil en als een strijkbout op de weg.

Ik heb mij bij het Skoda forum aangemeld omdat het na lezen mij wel een leuke community leek met ook veel handige tips en tools om je Skoda mee te behagen.

Groet, Bart

CDK

Forumguru
Hartelijk welkom hier @bartos en wat een heerlijk bommetje heb jij in bezit zeg!! Waar heb je deze laten tunen?

bartos

Lid
Hartelijk welkom hier @bartos en wat een heerlijk bommetje heb jij in bezit zeg!! Waar heb je deze laten tunen?
Luchtfilter zelf, besteld bij TMG Preformance in Griekenland, uitlaat van voor naar achter van Milltek besteld bij jappower. Het plaatsen van de uitlaat en afstellen motor + bak bij JD Engineering.

• Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Welkom!
Wel gewaagd al die pk's op een blok welke niet echt uitblinkt betreffende betrouwbaarheid :nailbiting:

Bovenaan Onderaan