Hetzer loopt over!!!!!!!!

Hetzer

Forumguru
Ik heb hem sinds vanmiddag echt ideaaaaaaaaaaaaal voor alle mensen die ook denken om een Roomster te kopen, maar misschien nog wat terughoudend zijn m.b.t het uiterlijk!!!!!!!

In het echt is hij zo mooi!

In het echtie heeeeeeeeeeeeeeel erg mooi , en inderdaad wat een ruimte!!!
Dat ik deze auto niet eerder heb gekocht.

En Rijnwoud rotterdam bedankt voor de snelle en goede aflevering!
 

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met je mooie Roomster. Je hebt echt een hele mooie kleur. En al lekker mee gereden. Nog bedankt voor de mok. :xyxthumbs:
 

Bijlagen

  • !cid_Afb013.jpg
    !cid_Afb013.jpg
    26,4 KB · Weergaven: 16

Abo

Lid
Gefeliciteerd met je Roomster.:)
Aan het uiterlijk moest ik in het begin ook wennen, maar uiteindelijk begon ik hem toch mooi te vinden. Vooral als je pal naast de auto gaat staan, dan staat er toch een flink stuk auto voor je neus. Tevens zie je dan dat de lijn van de auto echt wel klopt. Ik vind hem trouwens beter rijden dan mijn Fabia Combi die ik hiervoor had. Ook voor mijn drumstel is dit een ideale auto. Gewoon even de achterstoelen naar voren klappen, de hoofdsteunen hoeven er niet eens vanaf en voíla een hele grote vlakke laadvloer.:super:
 

Hetzer

Forumguru
Hij rijd echt beter dan de Fabia, ligt lekker stevig op de weg, echt wat een lekkere auto, en ik heb er genoeg bekijks mee, iedereen die hem ziet is er postief over!!!!!!!!! :xyxthumbs:
 

Bijlagen

  • DSC00137.JPG
    DSC00137.JPG
    39,2 KB · Weergaven: 20

Boet

Actief lid
Grappig is dat. Ik had toen ik de Roomster overwoog, voornamelijk zitten kijken naar die helderblauwe kleur icm. zwart interieur...totdat ik dat flamencorode lakstaaltje naast het interieurstaaltje legde...zelfs mijn partner was meteen om en die had alleen maar oog voor blauw gehad.

Het is een fraaie kleur. Nét licht genoeg om de belijning niet 'uit te poetsen' en donker genoeg om het Roomstertje een sjieke uitstraling te geven.

Yep..bekijks hou je...vreemd genoeg merk ik dat de meeste heren het niks vinden en de meeste dames het juist erg leuk vinden...vooral als ze erin gezeten hebben:)

Hoe dan ook. Enjoy!
 

EdK

Forumguru
Goh dat is nieuws voor me ?? Altijd gedacht dat je in een ontkennende fase was en dat je uiteindelijk toch tot koop over zou gaan !!!
Valt me vies tegen !!
 

LenK

Forumguru
Nee ik ben in de fase dat ik de Roomster hier niet meer afkraak. Mijn mening is niet veranderd, maar omdat er nu meerdere Roomster rijders lid zijn van het forum, vind ik het niet meer gepast om die mening hier neer te schrijven.
Excuus voor degenen die zich in het verleden er door aangevallen voelden.
Dat is nooit de bedoeling geweest :blush:
 

EdK

Forumguru
Excuses aanvaard !! En dat je er van geleerd hebt en als straks de yeti uitkomt ,dan ook de mensen respecteerd die deze skoda mooi vinden en kopen !!
 

Hetzer

Forumguru
Excuses aanvaard !! En dat je er van geleerd hebt en aal straks de yeti uitkomt dan ook de mensen respecteerd die deze skoda mooi vinden en kopen !!

Inderdaad no hard feelings, wij SkodaForum leden blijven natuurlijk op de Tros na de grootste familie van Nederland ( en Vlaanderen)
Ben trouwens wel benieuwt wat het uiteindelijke productie model van de Yeti gaat worden.
 

Fabia

† In Memoriam
Nee ik ben in de fase dat ik de Roomster hier niet meer afkraak. Mijn mening is niet veranderd, maar omdat er nu meerdere Roomster rijders lid zijn van het forum, vind ik het niet meer gepast om die mening hier neer te schrijven.
Excuus voor degenen die zich in het verleden er door aangevallen voelden.
Dat is nooit de bedoeling geweest :blush:

Ik heb me nooit aangevallen gevoelt door je. Je mening was duidelijk en dat mag. Dat maakt dit forum ook interessant, niet elke auto vind iedereen even mooi. Zolang we elkaar in de waarde laten is er niks aan de hand. Tot zo ver deze stichtelijke woorden op de vroege zaterdag :bye:.
 

Fabia

† In Memoriam
Hetzer, je auto staat te koop bij Rijnwoud:

Skoda Fabia 1.9 SDI 47KW COMBI ELEGANCE Stationwagen

Prijs 13.900
Bouwjaar 10/2004
Kilometerstand 80648
Brandstofsoort Diesel
kW/PK 47/63
Kleur Beige metallic
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1896 cm³
Deuren 5
Gewicht 1135 kg
Houderschapsbelasting v.a. € 191
per 3 maanden
Merkgarantie





Meer foto's
Print versie Tip versturen
3 Vergelijk


Opties

ABS, Airbag, Airbag passagier, Airconditioning, Automatische airco, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Cruise Control, Deelbare Achterbank, Electrische ramen, Lichtmetalen velgen, Mistlampen, Open dak, Startonderbreker, Stoelverwarming, Stuurbekrachtiging, Zij-airbags


Meer informatie over deze occasion

Tevens voorzien van: Centrale deurvergrendeling afstandbediend, In hoogte verstelbaar stuur. Van eerste eigenaar.Super complete en zuinige fabia Combi Diesel.Wordt afgelevrd met 1 jaar GarantAuto garantie, beurt en nieuwe APK.Kijk voor ons complete aanbod op www.rijnwoud.nl RijnWoud is Skoda-dealer van het jaar 2000 en 2005!
 

Bijlagen

  • 118896739_1.jpg
    118896739_1.jpg
    9,5 KB · Weergaven: 30

Hetzer

Forumguru
Ja ik had het al gezien,, erg grappig om je oude auto zo te zien, hij is wel erg geprijst, het was natuurlijk wel een mooie auto!!!!!!!!, maar ik weet niet of ze hem voor 13.900, gaan verkopen
 

Hetzer

Forumguru
Hetzer, je auto staat te koop bij Rijnwoud:

Skoda Fabia 1.9 SDI 47KW COMBI ELEGANCE Stationwagen

Prijs 13.900
Bouwjaar 10/2004
Kilometerstand 80648
Brandstofsoort Diesel
kW/PK 47/63
Kleur Beige metallic
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1896 cm³
Deuren 5
Gewicht 1135 kg
Houderschapsbelasting v.a. € 191
per 3 maanden
Merkgarantie




Opties

ABS, Airbag, Airbag passagier, Airconditioning, Automatische airco, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Cruise Control, Deelbare Achterbank, Electrische ramen, Lichtmetalen velgen, Mistlampen, Open dak, Startonderbreker, Stoelverwarming, Stuurbekrachtiging, Zij-airbags


Meer informatie over deze occasion

Tevens voorzien van: Centrale deurvergrendeling afstandbediend, In hoogte verstelbaar stuur. Van eerste eigenaar.Super complete en zuinige fabia Combi Diesel.Wordt afgelevrd met 1 jaar GarantAuto garantie, beurt en nieuwe APK.Kijk voor ons complete aanbod op www.rijnwoud.nl RijnWoud is Skoda-dealer van het jaar 2000 en 2005!


en mijn Roomster staat ook alweer te koop ,en bijna voor het zelfde bedrag waar ook mijn oude Fabia voor te koop stond.

Skoda Roomster 1.2 12V 47KW STYLE MPV

Prijs 13.939
Bouwjaar 01/2007
Kilometerstand 23857
Brandstofsoort Benzine
kW/PK 47/63
Kleur Rood metallic
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1198 cm³
Deuren 5
Gewicht 1125 kg
Houderschapsbelasting v.a. € 87
per 3 maanden
Merkgarantie





Geen foto beschikbaar


Opties

ABS, Airbag, Airbag passagier, Airconditioning, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Cruise Control, Deelbare Achterbank, Electrische ramen, Mistlampen, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Zij-airbags


Meer informatie over deze occasion

Tevens voorzien van: Centrale deurvergrendeling afstandbediend, In hoogte verstelbaar stuur. Netjes onderhouden Roomster 1.2 70PK Style. Deze auto wordt geleverd met 12 maanden garantie, beurt, volle tank enz. Kom voor meer Garantplan Occasions naar onze showroom aan de Schenkelweg 2 te Spijkenisse. Vepreda Autostudio uitgeroepen tot best dealer van 2006 en 2007



http://www.skoda.nl/home/occasions/zoeken_occasion/0,5016,_D1850Lnl,00.html
 

Fabia

† In Memoriam
Toch slordig dat op de site: Roomster 1.2 70PK Style staat. Misschien kan Hetzer ff langs gaan om dat te vertellen. Heeft íe gelijk weer een goede smoes om koffie te drinken.
 

Hetzer

Forumguru
Toch slordig dat op de site: Roomster 1.2 70PK Style staat. Misschien kan Hetzer ff langs gaan om dat te vertellen. Heeft íe gelijk weer een goede smoes om koffie te drinken.


inderdaad een veel gebruikte fout, je mist gewoon 6 pk
 

Bothje

Heel gewoon lid
Foto's staan nu wel bij de advertentie, zag ik.

Heb vanmiddag nog deze foto's geschoten.

Originelen weer bij Hetzer in z'n postbus
 

Bijlagen

  • IMG_8762.jpg
    IMG_8762.jpg
    92,2 KB · Weergaven: 16
  • IMG_8763.jpg
    IMG_8763.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 16
  • IMG_8764.jpg
    IMG_8764.jpg
    91 KB · Weergaven: 18
Bovenaan Onderaan