Het is wit en staat voor mijn deur

Berry

Senior Member
Kon toch vandaag mijn auto ophalen in plaats van vrijdag dus hij staat voor mijn deur
een witte Fabia Dynamic tiptronic met alle toeters en bellen
het was te donker voor foto´s maar die komen deze week wel
 

cvegreen

Forumguru
Dat zal wel een leuk gevoel geven zo je nieuwe fonkelnieuwe witte auto voor je deur te hebben staan. We wachten vol ongeduld op de foto's . Geniet maar met volle teugen van je nieuwe bolide .
 

cvegreen

Forumguru
Mooi man ,mooi man . Dat wit staat wel heel goed op de fabia , die donkere velgen zijn ook wel top . ziet er echt heel goed uit . :xyxthumbs:
 

Wasmachineman

Forumguru
Mooie wagen Berry. Je ziet wit steeds meer. Zelf overweeg ik het ook op mijn volgende. Nu zwart dus de volgende zou wel iets anders mogen ?:winkie:
 
Mooie auto! Wil je echt geen zwart dak? Zou wel leuk staan bij de zwarte velgen. Die Atria-velgen zijn echt mooi...... :489:
Morgen krijgen wij onze Fabia Tour Pro (zoals deze inmiddels heet) :)
 

coolrunnings

Actief lid
Nee hoor, het is wit en staat voor "mijn" deur. Gefeliciteerd met je nieuwe bolide, dat je er maar een hoop mooie en vooral veilige kilometers in mag maken.
 

cvegreen

Forumguru
Heel mooi en hele gave velgen. Mijn complimenten!!!!!!!!!!!!!!!

Misschien ook wel te overwegen voor op jou rood knorretje (of vergis ik mij dat jij je auto zo noemt?)
Dat model velg vind ik ook wel super mooi . Als ik dan voor de fun een fabia configureer op de skoda site , dan kies ik ook wel voor die velgen .
 

Bothje

Heel gewoon lid
Je velgen zien er "fabelhaft" uit. TOP.
Het lijkt alsof jouw velgen donkerder zijn als die van mij:

picture.php


Hoe heb je het uiteindelijk gedaan?
 

Berry

Senior Member
Simpel via de dealer zijn de velgen naar een coatingbedrijf gegaan daar heb ik op een staal een kleur aangewezen en klaar!
een paar dagen later zaten ze onder de auto
 
Ja. mooie kar. Persoonlijk zou ik niet voor zwarte velgen gaan maar dat is een smaakkwestie. Ik heb laatst een Fabia Tiptronic meegekregen bij een servicebeurt en dat rijdt wel erg lekker moet ik zeggen !
 

cvegreen

Forumguru
Als ik die twee velgen zo naast elkaar zie , dan zie ik de velgen van Bothje toch net iets liever qua kleur.
 

Hetzer

Forumguru
Wat heb je voor die velgen betaald als ik vragen mag?

Mijn Atria velgen gerbuik ik voor m´n winterbanden, en ik wil ze ook nog steeds zwart hebben, ik weet waar Bothje het heeft laten doen en voor wat voor prijs, ik ben ook wel benieuwt wat het jou gekost heeft
 
Bovenaan Onderaan