Het is deze weken echt genieten...........

Scheppie

Actief lid
Als (bijna) skodarijder is het voor mij op dit moment echt genieten, wat ik ook doe: ik sla de krant open en zie redactionele stukken over Skoda, ik zie reclame voor de Skoda Fabia, ik doe de tv aan en zie in bijna elk programma Skoda (tour, journaaluitzendingen etc) en last but not least op straat zie ik opeens veel meer Skoda's rijden dan ik ooit gezien had......

Hebben jullie dit nu ook???????
 

Beker

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
ik sla de krant open en zie redactionele stukken over Skoda

[/ QUOTE ]

Helaas staan in diezelfde kranten ook berichten over fraude (zie ook ander draadje) en dat stemt mij weer minder gelukkig.
 

FILA

Lid
Kvind het tof /forum/images/graemlins/smile.gif maar ook enigzins spijtig /forum/images/graemlins/frown.gif.
Ik rij graag rond in iets wat iemand anders niet heeft /forum/images/graemlins/grin.gif
Maar binnenkort ziet hij er helemaal anders uit dus dan is het weer oke /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Kon je meteen zien of de O2 echt zo veilig is als ze beweren bij Skoda /forum/images/graemlins/grin.gif
 

rickske

Actief lid
Ben nog niet zo blij met al die media aandacht,weet je dan nog niet wie die sponsoring,reclame en auto's in de tour allemaal mag betalen?

Maar het is wel goed dat er meer skoda's rondrijden,want een goed product verkoopt zichzelf.
 

sunnyboy

Senior Member
Ik zag op RTL5 een business programma waarbij o.a. de autoverkopen van de laatste maanden werd behandeld.
De grootste stijgers zijn BMW en de VAG-groep. Waarbij werd opgemerkt dat de stijging van de VAG-groep kwam door de SPECTACULAIRE stijging van SKODA! /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Scheppie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
weet je dan nog niet wie die sponsoring,reclame en auto's in de tour allemaal mag betalen?

[/ QUOTE ]

Was het geld anders niet ergens anders aan besteed????????
Wees blij dat Skoda in zo'n sportevenement is gestapt!!!
 

rickske

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
weet je dan nog niet wie die sponsoring,reclame en auto's in de tour allemaal mag betalen?

[/ QUOTE ]

Was het geld anders niet ergens anders aan besteed????????
Wees blij dat Skoda in zo'n sportevenement is gestapt!!!

[/ QUOTE ]
Het geld dat hiervoor is besteed kunnen ze misschien beter in een korting geven op de aankoop van een nieuwe auto of het onderhoud,zo geniet elke skodarijder ervan en zoals ik al geschreven heb verkoopt een goed product zichzelf "goede wijn behoeft geen krans". /forum/images/graemlins/cool.gif
 

sbm

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
weet je dan nog niet wie die sponsoring,reclame en auto's in de tour allemaal mag betalen?

[/ QUOTE ]

Was het geld anders niet ergens anders aan besteed????????
Wees blij dat Skoda in zo'n sportevenement is gestapt!!!

[/ QUOTE ]
Het geld dat hiervoor is besteed kunnen ze misschien beter in een korting geven op de aankoop van een nieuwe auto of het onderhoud,zo geniet elke skodarijder ervan en zoals ik al geschreven heb verkoopt een goed product zichzelf "goede wijn behoeft geen krans". /forum/images/graemlins/cool.gif

[/ QUOTE ]

Oh ja, hoe kom jij er dan bij om in een Skoda te willen gaan rijden?
 

vw125

Forumguru
Niet te verwonderen dat ik zo lang op mijn octavia moest wachten als ik naar de Tour zie /forum/images/graemlins/laugh.gif.
Ze hebben eerst een lading Skoda's moeten maken voor dit sportevenement /forum/images/graemlins/shocked.gif

Grtz vw125
 
Bovenaan Onderaan