Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beter je ruit laten vervangen bij de dealer, mijne zit er keurig in. Ze hadden ook de juiste ruit besteld, idd. met zonnewering in de ruit rond de binnenspiegel en zwarte band bovenaan.
Precies zoals de eerste ruit ook was, was na 1 maand ofzo al gebarsten.
Kost alleen meer eigen risico, EU 135,- maar daar is het resultaat ook naar.
Ook de mijne is een 4 weken terug vervangen. Volgens de leasemij moest ik me melden bij de Carglass en die hebben binnen twee dagen exact dezelfde voorruit netjes vervangen. Voor zover ik weet is een nieuwe licht- en regensensor niet aan de orde.
[MODERATORBREAK]@Rolle , dikke proficiat moet ik zeggen. Dat is nu eens een mooi voorbeeld dat de zoekfunctie naar behoren functioneert . :xyxthumbs:[/MODERATORBREAK]
@ de rest: bedankt voor het meedenken en de info mbt evt. vervangen van de regensensor. Heb dit aangegeven bij Carglass dat er een regensensor op zit en daar heeft men mij niks van verteld, wel dat er levenslange garantie zit op de montage van de ruit. Dus als de sensor niet naar behoren zou werken wordt het retour carglass.
Ik heb mijn vorige O2 ook 2 maal een nieuwe ruit nodig gehad. De ene keer geen enkel probleem met de regensensor, de tweede keer heb ik nog kunnen lopen achter een nieuwe sensor, compleet om zeep. Gelukkig is de dealer waar de auto op onderhoud gaat wel heel behulpzaam want ze hebben hem nog ingebouwd de vrijdagavond voordat hun verlof begon (dit in tegenstelling tot de dealer waar de auto vandaan kwam, bende debielen die nog nooit van klantenservice hebben gehoord)
Gebeurde kennelijk meer dat de sensor stuk gaat bij vervangen van voorruit. De factuur is naar Autoglass gegaan (zij hebben hem stuk gemaakt, dus ook betaald)
Om het zekere voor het onzekere te nemen best de regensensor uitvoerig testen wanneer ik de auto terug ga ophalen bij carglass. Een gewaarschuwd man is er 2 waard he.
@TL , dat is nu eens nuttig info zeg. Wist niet dat zo'n sensor stuk kon gaan bij het vervangen van een ruit .
@ Rolle , het moet toch niet altijd slecht zijn dat we moeten melden he . Als het dan eens super is mag het ook gezegd worden vind ik .
Door onkunde en enige geweld kan alles stuk, zo zijn er ook monteurs die velgen weten te vernaggelen als ze nieuwe banden moeten plaatsen, dus waarom zou een regensensor niet stuk kunnen gaan bij het plaatsen van een nieuwe voorruit..?
Door onkunde en enige geweld kan alles stuk, zo zijn er ook monteurs die velgen weten te vernaggelen als ze nieuwe banden moeten plaatsen, dus waarom zou een regensensor niet stuk kunnen gaan bij het plaatsen van een nieuwe voorruit..?
Maar als jou dit overkomt en men doet er niets aan op dat moment als monteur, dan is het aan jou als klant om op de bon een vermelding te zetten van het gesloopte en dat je dit op hun kosten laat repareren.
Want al die bedrijven zijn hiervoor verzekerd als het goed is !
En als je hun hierop aanspreekt dan zal de desbetreffende monteur ook een standje krijgen van zijn chef of baas en de volgende keer waarschijnlijk wel anders met een ander zijn spullen omgaan.
Ook in mijn vakgebied sneufelt er wel is iets per ongeluk en dan is het niet zo van daar moet u maar mee leren leven, nee dan wordt het via de verzekering van het bedrijf dit netjes afgehandeld. Zodat je uiteindelijk een tevreden klant behoud
Zoals beloofd wat feedback na het vervangen van de ruit door carglass.
Donderdagochtend de wagen weggebracht (wegens ziekte van de dochter iets later dan gepland maar dit was geen probleem) na een uurtje of 3 mocht ik de wagen terug ophalen. Wel gemeld om minstend 24 u te wachten om door de carwash te rijden.
Op eerste zicht ziet alles er netjes uit, de tickethouder zit er nog in en ze hebben zelfs mijn deense parkeerschijf gerecupereerd. Ter hoogte van de tockethouder (zowel links als rechts) is er een kleine uitstulping in de kit maar deze komt niet voorbij de bekleding en viel me enkel op omwille van het zonlicht dat er op viel.
Zaterdag de wagen dan toch maar laten poetsen (hand car wash) en daar dan tevens getest of de regensensor het nog naar behoren deed en dit is op het eerst zicht ook het geval. Het is wachten op regen voor een grondigere test.
Maar over het algemeen lijkt alles OK te zijn. Ze hebben zelfs de wagen binnen gestofzuigd.
bij zit er ook een scheur in de voorruit sinds vandaag, ik heb een afspraak as zaterdag bij de carglass, dan word de ruit vervangen, volgens hun kon ik erop wachten , ik ben benieuwt.
Heb aangeven dat er een ruit in moet met antenne, eens kijken of alles volgens plan loopt.
Zat eerst te denken om de ruit te laten vervangen door zo'n prijsstunter, maar deze kon moeilijk aan de nieuwe ruit met antenne komen, ook monteerde zij niet in het weekend,
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.