Help! Superb 2017 gedeelte dashboard demonteren?

Frank79

Nieuw lid
Hallo, hierbij mijn eerste bijdrage als verse Skoda Superb mei 2017 combi rijder. Het is gelijk een vraag, namelijk: mijn bankpasje is onder het klimaatcontrolebedienings paneel geschoven, zit nu klem tussen opbergbakjedeksel en klimaatbediening, hoe kan ik hem zelf weer tevoorschijn toveren?
Ik hen een groot nav scherm en daaronder zit het clima gedeelte met 3 ronde knoppen, daaronder een opbergbakje met usb, Jack en sigarenaansteker, afgesloten met een klepje.
Tussen dat klepje en de onderkant van de climabediening is dus het pasje geschoven...
 

eriktv

Forumguru
Aargh, zo heeft een Caddy op mijn werk ooit een tankpas opgeslokt, tussen dashboard en voorruit. Dat is er niet uit te krijgen zonder dashboard te monteren of de auto even op z’n kop te houden. Dit moet lukken!
 

S.O.C.3

Actief lid
Als het bankpasje waar het nu zit geen bijgeluiden geeft, zou ik het laten blokkeren en een nieuw aanvragen. Lijkt mij de snelste en goedkoopste manier.
 

Frank79

Nieuw lid
Blokkeren kan idd altijd nog, dacht ik ook aan. Maar ga het morgen even bij de Skoda dealer proberen, die willen als service kijken of het lukt. Daarna heb ik het pasje terug of laat ik hem blokkeren..
Thnx voor je reactie.
 
Bovenaan Onderaan