Heeft deze radio ondersteuning voor apple carplay?

Kanerr

Forumguru
Ik ga morgen voor mijn zusje naar een auto kijken, later daar meer over, maar ik ben benieuwd of deze radio dus de ondersteuning tot apple carplay heeft?
1704794381485.png
1704794397495.png

Of is het giswerk en was het een optie waar je pas achter komt als je op phone o.i.d. drukt? Helaas zijn dit de enige foto's die ik heb..
 

Kanerr

Forumguru
Oke na wat meer zoekwerk kom ik erachter dat je een Swing (basis klein scherm), Bolero en Amundsen scherm hebt waarbij de laatste twee het grootste verschil heeft dat je bij Amundsen navi hebt. Ik denk dus dat dit een amundsen systeem is waarbij er smartlink is wat vrijgegeven moet worden. @Antera doe jij dit? Of alleen dealer voor jackpot prijzen?
 

Bakkertje

Forumguru
Is het niet gewoon een kwestie van op de menu knop drukken als je gaat kijken?
Dan moet het erbij staan, en zeker weten doe je het pas als je een toestel aansluit (er is ook een licentie nodig)
 

Antera

Donateur
Oke na wat meer zoekwerk kom ik erachter dat je een Swing (basis klein scherm), Bolero en Amundsen scherm hebt waarbij de laatste twee het grootste verschil heeft dat je bij Amundsen navi hebt. Ik denk dus dat dit een amundsen systeem is waarbij er smartlink is wat vrijgegeven moet worden. @Antera doe jij dit? Of alleen dealer voor jackpot prijzen?

Dit doe ik en kan ik doen voor je als het een MIB2 is.

Beste is het volgende dan te doen om dit te controleren: Houd je menuknop 5 sec vast en klik dan op software. De bovenste regelen moet je dan kijken begint deze als volgt:
MSTD = Carplay/android niet mogelijk
MST2 = Carplay / Android mogelijk

Meestal modellen van 2015 en later hebben een MST2. Maar bovenstaande geeft je 100% duidelijkheid
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Mogelijk betekent niet automatisch dat het ook beschikbaar is…
In sommige gevallen moet het nog vrijgeschakeld worden; maar daar kunnen mannen als @Antera prima mee helpen!
 
Bovenaan Onderaan