heb ik weer

jan49

Actief lid
doe mijn raam open met de sleutel je weet wel opendrukken en ingedrukt houden raam gaat open stap ik in wil het raam dicht doen raam gaat dicht gaat weer automatisch open tot de helft doe hem weer dicht gaat dicht gaat ie weer automatisch open tot de helft nu is weer goed weet niet wat het was maar de auto gaat toch weer terug trekt naar rechts

jan49
 

Cordoba

Forumguru
Ik begrijp niet helemaal wat je nu precies gedaan hebt, maar het lijkt erop dat je het raam 'opnieuw hebt ingeleerd' waardoor ie een nieuwe 'open' en/of 'dicht' stand heeft gekregen. Opnieuw inleren, en dan zou het weer goed moeten zijn.

Edit: als je het niet weet, bij bijna alle VAG-auto's leer je de ramen opnieuw in door de ramen:
- met de schakelaar in de deur helemaal open te doen, en de schakelaar even in de stand 'open' te houden als het raam open is.
- vervolgens leer je de 'dicht' stand in, door het raam dicht te doen, en de schakelaar na het bereiken van de dicht stand enkele seconden in de 'dicht' stand te houden.
Als het goed is, moet het dan weer normaal functioneren.
 

Monteurtje

Forumguru
Waarschijnlijk is je raam in de klembeveiliging gegaan. Dan gaat het raam weer een stuk terug. Ik denk dat je het daarin moet zoeken.
 

Cordoba

Forumguru
Waarschijnlijk is je raam in de klembeveiliging gegaan. Dan gaat het raam weer een stuk terug. Ik denk dat je het daarin moet zoeken.

Dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid. De oorzaak is dan bijvoorbeeld een stukje 'materiaal' in de raamsponning?
 

Dos_Dave

Nieuw lid
Ik stel voor om terug ontopic te gaan en vermoed dat Cordoba reeds het juiste antwoord gegeven heeft.
 

Tallguy

Forumguru
:ot: Ik heb alle postings over de schrijfstijl van Jan verwijderd. Jan is dyslectisch en dan heb ik er alle begrip voor dat de interpunctie er niet is. Ik trek mijn opmerking dus ook in die hier stond. Voor de rest hebben Jan en ik via de PM contact.
 
Bovenaan Onderaan