hard met linkervoorwiel op stoep gereden

asje

Nieuw lid
hoi ,zojuist ben ik met mijn linkervoorwiel best hard over een stoeprand gereden ( gaf beetje een bons ) ben verder gereden maar door de gladheid nu merk ik niets geen geluiden in ieder geval .ook naar mn band gekeken maar zie er nu niets aan .wat is wijheid om te doen ? zou t niks zijn of ? is t toch verstandig om naar laten te kijken ? ik twijfel een beetje ..

Stuiver

Forumguru
Rustig blijven ademen. Als deze morgen niet leeg is, is er misschien weinig aan de hand, anders dan een gedeukt ego en een beschadigde verlg?

Huibert

Forumguru
Nu geen paniek en na een duizend a vijftienhonderd kilometer even het loopvlak links en rechts vergelijken of het slijtage patroon nog netjes is. Lees niet schuin afslijt.

Arjan1985

Forumguru
Even met daglicht goed kijken of er geen grote stukken rubber weg zijn. Kan ook een hapje uit zijn oid. Even kijken met rechtuit rijden of die nog goed recht uit rijd. Niet naar links of naar rechts trekt. (Merk je soms pas na een tijdje dat je je realiseert dat je continu moet bijsturen.

EdK

Forumguru
Zou ook de wangen van de band even goed bekijken
Ooit zelf over een houten balk gereden die van aanhanger af gevallen was en de dag erop toen ik goed keek bleek op de wang van de band een bobbel te zitten te grote van een ei !
Hiermee meteen naar bandenboer gereden waar ik altijd kom en die heeft er meteen een andere band omheen gelegd
En liet de binnenzijde band zien die flinke optater had gehad door de klap met balk....

Bovenaan Onderaan