Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ok, sinds vanochtend is het eindelijk zover. Ik ben nu officieel Skodarijder! Nu al 50km op de teller.....
Trouwens, wederom prima service van Skoda Center Utrecht.
Van harte, ik was ook al zo blij met de mijne.
/forum/images/graemlins/ot.gif
Ik verwacht dat er nog veel Skoda's worden geleverd de komende maand want het lease seisoen is weer begonnen.
Bovendien wil Skoda nederland er zo'n 10.000 verkopen dit jaar. Het wordt steeds mooier langs de weg.
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Van harte, ik was ook al zo blij met de mijne.
/forum/images/graemlins/ot.gif
Ik verwacht dat er nog veel Skoda's worden geleverd de komende maand want het lease seisoen is weer begonnen.
Bovendien wil Skoda nederland er zo'n 10.000 verkopen dit jaar. Het wordt steeds mooier langs de weg.
[/ QUOTE ]
/forum/images/graemlins/ot.gif Dus weer 10.000 nieuwe leden erbij /forum/images/graemlins/worshippy.gif
Als ik het zo bekijk staat volgend jaar Skoda binnen de tot tien van meest verkochte auto's. Proficiat en veel veilige kilometers. /forum/images/graemlins/473.gif
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.