Handvat gebroken

SuperBeeb

Forumguru
Bik gebrek aan technisch inzicht begrijp ik niets van de beschrijving ;) , maar wel knap dat je t voor elkaar hebt gekregen :thumbsup:
 
8A2221B8-8328-4A0E-A0DB-EB3F5AE81A61.jpeg
Hi, bij mij deze week zowel links als rechts afgebroken. Los de van de geschrokken reactie van de passagier is dit materiaal echt totaal niet berekend op zijn (duurzame) taak. Ik heb er inderdaad 2 componenten lijm tussen gedaan en tevens 2 grove schroeven ingedraaid. Zit ook weer muurvast maar gezien de korte bezitsduur ga ik even terug naar de partij waar ik de auto vandaan heb.
 
Onnodig citaat!
Is het een optie om de torx te vervangen door een langere versie en er dan inderdaad een dergelijk plaatje/grote ring op te leggen. Dan zou je misschien de pootjes plus washer kunnen vervangen ??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Eltjo

Forumguru
Daar dacht ik ook aan toen ik het zag. Daar moet je dan wel de juiste schroef voor op de kop kunnen tikken, misschien ergens van een sloopauto.. Zou ik preventief doen als ik zo’n auto had.

@Gun Mooi gemaakt en goede foto’s. Maar er zijn er waarschijnlijk niet zoveel die dat na kunnen doen, hardsolderen en een precies klusje dat een hoop passen en meten en passen en meten is geweest.

Wat een k..constructie! Wellicht komt er later op de markt een fix voor. Net zoals de armsteunklepsluiting in mijn Passat waarvoor de dealer alleen een complete klep kon aanbieden. Ik heb het net zoals de sluiting van het dashboardkastje ook zelf gefixed. Soms van die domme constructies, waarvan je verbaasd bent dat het zolang nog goed gegaan is.
 

Gun

Lid
@Eltjo Excuus voor late reactie. Het was inderdaad passen en meten, maar het enige wat ik kon bedenken. Inderdaad waardeloze constructie van Skoda.
 
Bovenaan Onderaan