handscanner V checker pro

artronic

Nieuw lid
Heeft iemand ervaring met deze scanner voor een O2?
Ik heb zelf zon scanner maar kom niet uit het bedienen van sommige functies

Mvg
Rob
 
Heeft iemand ervaring met deze scanner voor een O2?
Ik heb zelf zon scanner maar kom niet uit het recoderen van modules

Mvg
Rob


Misschien is dat maar beter zo, als je niet weet waar je mee bezig bent is het verstandiger uit de buurt van de coderingen te blijven, je krijgt de meest rare storingen als je verkeerd codeerd.
 

artronic

Nieuw lid
Misschien is dat maar beter zo, als je niet weet waar je mee bezig bent is het verstandiger uit de buurt van de coderingen te blijven, je krijgt de meest rare storingen als je verkeerd codeerd.

dat was mijn vraag niet Topsport,ik vraag alleen wie er bekend is met zon scanner
 

tlpeter

Actief lid
Hij geeft wel antwoord :D
Topsport heeft er ervaring mee en zegt dat je er niet aan moet beginnen

Dit is begrijpelijk aangezien jij en ik dit in ons vakgebied regelmatig meemaken dat men zelf maar wat aankloot met alle gevolgen van dien

Je kan hem beter vragen hoe het ding werkt :D
 
dat was mijn vraag niet Topsport,ik vraag alleen wie er bekend is met zon scanner


Ik heb je vraag goed gelezen hoor.. en je schrijft daar ook over het coderen van je modules, en dat was dus mijn commentaar daarop.

Alle voor de bestuurder van belang zijnde functie's kunnen worden gewijzigd in het menu van je maxidot, en in mijn optiek als autotechnicus moet men van de rest gewoon afblijven.
 
Hij geeft wel antwoord :D
Topsport heeft er ervaring mee en zegt dat je er niet aan moet beginnen

Dit is begrijpelijk aangezien jij en ik dit in ons vakgebied regelmatig meemaken dat men zelf maar wat aankloot met alle gevolgen van dien

Je kan hem beter vragen hoe het ding werkt :D


Juist.... ik wilde alleen het woord aanklooien niet gebruiken.....

en wie mag de problemen straks weer oplossen?
 
Wees blij... ik lees dat er bijna nooit Skoda's in de garage staan dus :grin:

@Hein

Omdat er zoveel tevreden skodarijders zijn hebben deze af en toe ook een beetje onderhoud nodig, en daarom hebben wij over werk niet te klagen, dus blijft er weinig tijd over voor het oplossen van problemen van mensen die zelf maar aan het hobby'en gaan. :)
 

Porettuhcs

Senior Member
@Hein

Omdat er zoveel tevreden skodarijders zijn hebben deze af en toe ook een beetje onderhoud nodig, en daarom hebben wij over werk niet te klagen, dus blijft er weinig tijd over voor het oplossen van problemen van mensen die zelf maar aan het hobby'en gaan. :)

:D :xyxthumbs:....
 

cvegreen

Forumguru
In de advertentie's van die dingen staat het nochtans dat het heel simpel te gebruiken is en menu in het nederlands . Ik ben ook geneigd om er eentje te kopen , maar aan de andere kant denk ik dan , ah als er iets scheelt ga ik toch naar de garage en is denk ik nog steeds de beste keuze . Tegen de tijd dat je je scanner terug verdient kan hebben , mag je al enkele keren in de garage aan die proffesionele scanner hangen hoor . Dat gebeurt bij mijn weten ook niet elke keer je de garage binnen komt . Dus heb ik wijselijk besloten om zelf geen scanner aan te schaffen .
 
Bovenaan Onderaan