handleiding stream radio

skoda 72

Nieuw lid
Vandaag mijn nieuwe octavia opgehaald met streamradio.
Klopt het dat er geen nederlandse gebruiksaanwijzing bijzit??
 

bat

Lid
Vandaag mijn nieuwe octavia opgehaald met streamradio.
Klopt het dat er geen nederlandse gebruiksaanwijzing bijzit??
Als het goed is zit er in de map met het instruciteboekje van de auto ook een gebruiksaanwijzing van de Stream Radio, inclusief een Nederlands gedeelte.
 

TL@

Forumguru
Ik heb gewoon een NL handleiding, niet dat die nodig is voor zo'n eenvoudig toesten :laugh:
 

Vacaro

Senior Member
Ik heb die ook na levering moeten vragen, was er standaard niet bij. Dealer had die zelfs niet en moest die zelf ook bestellen.
 

Hugo1973

Actief lid
Toen ik gisteren mijn nieuwe Octavia ging halen bleek bij het doornemen van alle papieren door de dealer (die zeer goed en ruim de tijd nam voor het afleveren) dat er geen Nederlands gedeelte zat in de handleiding van de Stream radio (met MP3). Na enig zoeken vond hij nog een Nederlandse handleiding die ik dus heb gekregen.
Dat is een dun boekje met daarin alleen Nederlands.
 

bat

Lid
Ik moest vorige week toevallig even de handleiding van de auto zelf inkijken en zag toen dat ik ook een losse handleiding in het Nederlands heb, terwijl ik meende dat er een Nederlands hoofdstuk in een meertalige zat. Deze losse Nederlandstalig handleiding zat gewoon in het hoesje, ik heb er dus niet apart om hoeven vragen.

Hij is inderdaad nogal dun, dus wellicht nog even goed in het mapje met alle gebruiksaanwijzingen zoeken?
 
Bovenaan Onderaan