Handleiding Fabia II (Facelift) nu online

stradje

Actief lid
De handleidingen voor de nieuwe gefacelifte Fabia (zeg maar model 2011) staat nu online op de internationale website van Skoda: http://new.skoda-auto.com/com/service/documentation/fabia/pages/06-2010.aspx
Nederlands zit er niet bij, wel Engels en Duits.
De kop van de pagina zou doen vermoeden dat het nog om het oude model gaat, maar de foto op de eerste pagina is inderdaad het FL/2011-model.

Ik had al de vorige versie, dus nu kan ik "zoek de verschillen" gaan doen (o.a. Maxidot-displays).

Nog hardstikke bedankt voor het plaatsen van deze info!

(Een mede toekomstig Arctic Green rijder ;) !)
 

Gerke

Forumguru
Zelfs helemaal niet, de 1.2 diesel heeft in de handleiding een uitstoot van 99 en niet 89, dus ik vermoed dat er nog een aparte voor de Greenline gaat verschijnen? Idem dito voor de klokjes, hier staat alleen maar met temp en benzinemeter in, terwijl de Greenline dit standaard niet heeft.

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]
 

rave62

Nieuw lid
:1819:greenline heeft deze tellerklokjes wel alleen als je de maxidot erbij besteld.

zelf ook nog standaard hillcontroll.

Lezen mensen!!!!
 

Gerke

Forumguru
Ja dat klopt, maar ik heb geen Maxidot besteld en dan ziet de klok er dus anders uit, maar niet in deze handleiding
 

stradje

Actief lid
@Hetzer:
Ik kon met name zo gauw niets specifieks over het Stop/Go-systeem of de regeneratieve dynamo vinden. Maar ik heb het alleen snel doorgebladerd.
 

Hetzer

Forumguru
Klopt stradje, er staat helemaal niets specifieks in over de GL, alleen over de basis 1.2 TDI motor, die niet in Nederland geleverd word.
 

stradje

Actief lid
@hetzer:
Ik denk dat die 1.2 TDI gewoon wel de motor is die wij in onze Greenline krijgen. Maar bij ons hebben ze er extra CO2-reductie uitgeperst met die Stop/go en dynamo die remenergie terugwint.
 

van_der_P

Senior Member
Er staan enkel wat technische gegevens in het boekje van de Greenline. Op pagina 215, en 232. Maar specifieke Greenline zaken staan er niet in.

De versie met de "normale" 1.2 TDI motor, mist het Greenline pakket, en het stop/start systeem. Daardoor is de uitstoot van CO2 tussen de 99 en 109 gram per km.
 

aphap

Nieuw lid
De handleiding, aangegeven door Ericpeeke kan niet meer worden gevonden. Ook niet als je stukjes van het eind van de opgegeven website afknabbelt, je krijgt dat dat de toegang is verboden.
Ik zoek dus een handleiding voor mij Fabia 1.2TDI greenline. Kan me niet schelen Eng of Duits, als het maar geen Italiaans is!
 
Bovenaan Onderaan