(Hand-)rem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gieliovd

Forumguru
Als hij in de versnelling eenmaal tegen de aanslag staat dan gaat hij niet rollen hoor. Het is alleen niet echt lekker voor je versnellingsbak.

Ik zet NOOIT de handrem erop, tenzij ik op een heuveltje sta (parkeergarage etc.)
 

cvegreen

Forumguru
Ik heb altijd de handrem op staan (als ik geparkeerd sta he).
Hier op de oprit zet ik hem ook nog eens in z'n 1 omdat hij vrij stijl naar beneden loopt.
 

EdK

Forumguru
In de VS hebben ze allemaal automaten met een PARK stand. Dus staten in de P en dan voet op de rem, in de DRIVE en rijden.

Goh heb ik dan al die tijd voor niets geschakeld die weken dat ik daar heb gereden ???

En op pook stond toch echt een 1 t/m 5 en een R
 

Gieliovd

Forumguru
Whahaha, jij bent toch ook een mooie.

Ja, ook daar heb je een aantal auto's met een "stick shift" zoals dat daar heet. 99 procent van de Amerikanen kunnen er niet eens mij rijden :).

Nee, het merendeel is automaat, of wilde je anders beweren?

Het kan ook zijn dat je met een automaat hebt lopen schakelen hoor. Die hebben ook altijd een handmatige stand.

Tevens kun je te maken hebben gehad met een sequentiele bak.

Tja, legio scenarios!
 

Jochus

Actief lid
Als hij in de versnelling eenmaal tegen de aanslag staat dan gaat hij niet rollen hoor. Het is alleen niet echt lekker voor je versnellingsbak.

Ja dat bedoelde ik ook, dat het niet goed is voor je versnellingsbak, niet dat ie daardoor vooruit zou rollen.
 

Gieliovd

Forumguru
Ooooow, nu ik het nog eens lees en het met een andere gedachte lees begrijp ik dat je bedoeld: "Ik zou niet graag hebben dat iemand tegen mijn auto aanrijdt wanneer deze in de versnelling geparkeerd staat".

Ja, ik snap!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan