barthoefs
Senior Member
Hi allemaal.
Hiermee wil ik me ook even voorstellen.
Ik ben dus Bart en ik ben afkomstig uit een klein dorpje - Mazenzele - 10km ten westen van Brussel, uit België dus.
Ik ben hier op het forum beland na de bestelling van mijn New Superb Combi Style 2.0 TDI 150PK DSG6 vorige week.
Al heel mijn leven ben ik toch een serieuze autofan en ik ben blij dat ik dit hier kan delen met de andere leden.
De bestelde wagen is dus mijn 6de bedrijfswagen en ik kan al niet wachten op de uitlevering, maar dit zal pas mei/juni 2016 zijn... Mijn huidige wagen (Passat) heb ik over gekregen van een collega omdat ik een automaat nodig heb wegens knie problemen en deze DSG is mij dan ook zo bevallen dat de volgende dus ook een DSG moest zijn. Prijs en dergelijke serieus afgewogen en de keuze was toch niet zo moeilijk om de Passat te laten vallen en voor de New Superb Combi te gaan.
Hier alvast mijn vorige en huidige wagens:
- 2002 - Renault Clio 1.2 (eigen wagen)
- 2005 - Opel Astra break 1.7D (bedrijfswagen - parking)
- 2006 - Renault Megane break (bedrijfswagen - aanloopwagen)
- 2006 - Opel Vectra Break Cosmo 1.9CDTI (bedrijfswagen eigen keuze)
- 2010 - BMW 318D Touring (bedrijfswagen - eigen keuze)
- 2015 - VW Passat Variant Confort 2.0 136PK DSG6 (bedrijfswagen - parking)
- 2016 - Skoda New Superb Combi Style 2.0 TDI 150PK DSG6 (bedrijfswagen - eigen keuze)
Hier enkele foto's :
Hiermee wil ik me ook even voorstellen.
Ik ben dus Bart en ik ben afkomstig uit een klein dorpje - Mazenzele - 10km ten westen van Brussel, uit België dus.
Ik ben hier op het forum beland na de bestelling van mijn New Superb Combi Style 2.0 TDI 150PK DSG6 vorige week.
Al heel mijn leven ben ik toch een serieuze autofan en ik ben blij dat ik dit hier kan delen met de andere leden.
De bestelde wagen is dus mijn 6de bedrijfswagen en ik kan al niet wachten op de uitlevering, maar dit zal pas mei/juni 2016 zijn... Mijn huidige wagen (Passat) heb ik over gekregen van een collega omdat ik een automaat nodig heb wegens knie problemen en deze DSG is mij dan ook zo bevallen dat de volgende dus ook een DSG moest zijn. Prijs en dergelijke serieus afgewogen en de keuze was toch niet zo moeilijk om de Passat te laten vallen en voor de New Superb Combi te gaan.
Hier alvast mijn vorige en huidige wagens:
- 2002 - Renault Clio 1.2 (eigen wagen)
- 2005 - Opel Astra break 1.7D (bedrijfswagen - parking)
- 2006 - Renault Megane break (bedrijfswagen - aanloopwagen)
- 2006 - Opel Vectra Break Cosmo 1.9CDTI (bedrijfswagen eigen keuze)
- 2010 - BMW 318D Touring (bedrijfswagen - eigen keuze)
- 2015 - VW Passat Variant Confort 2.0 136PK DSG6 (bedrijfswagen - parking)
- 2016 - Skoda New Superb Combi Style 2.0 TDI 150PK DSG6 (bedrijfswagen - eigen keuze)
Hier enkele foto's :