Hallo

K

kuijer10

Goedendag,
mijn naam is Stefan en rij in een Fabia Combi uit 2001! Deze heb ik vorig jaar voor leuk geld kunnen kopen ondanks de lage km stand (100000km)!
Ik rij niet zoveel km's per jaar, ik heb in een jaar tijd ongeveer 10000 km weggereden, dus hoop ik nog even te genieten van mn Fabia!
Ik weet al welke auto mn volgende word: Octavia Combi ivm met groter wordende kids!
Kortom: na vele verschillende merken gereden te hebben, bevalt Skoda super!
Groetjes
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Stefan en veel plezier met de Faab. Overigens zijn er genoeg praktische zaken te verbeteren aan de Fabia, zo heb ik bijvoorbeeld 2 kofferbaklampjes toegevoegd, interieurverlichting boven de achterbank, en het enkelvoudige lampje bij de spiegel vervangen door een versie met leeslampjes. Ook mistlampen toegevoegd, en daardoor gelijk een lichtschakelaar met dimmer voor de instrumentverlichting geplaatst.

Overigens is je profielfoto van een Fabia van 2004-2007: dit is een faceliftversie met ronde mistlampen, en de achterlichten zien er ook net iets anders uit.
 

Joske

Forumguru
Goedendag,
mijn naam is Stefan en rij in een Fabia Combi uit 2001! Deze heb ik vorig jaar voor leuk geld kunnen kopen ondanks de lage km stand (100000km)!
Ik rij niet zoveel km's per jaar, ik heb in een jaar tijd ongeveer 10000 km weggereden, dus hoop ik nog even te genieten van mn Fabia!
Ik weet al welke auto mn volgende word: Octavia Combi ivm met groter wordende kids!
Kortom: na vele verschillende merken gereden te hebben, bevalt Skoda super!
Groetjes

Zo ben ik ook begonnen :wink: en de Fabia dient nu als tweede wagen voor mijn vrouw. Kan ze ook makkelijk de kindjes vervoeren van en naar school. Maar op reis doen we nu met de Octavia! :D
 
Bovenaan Onderaan