Hallo Skodarijders!

Mijn naam is Patrick van der Horst en heb sinds een week een Zilvergrijze Skoda Fabia uit 2003
met 185.000 op de teller.
Ik heb hiervoor gekozen omdat we door de gezinsuitbreiding niet meer in onze Audi A2 pasten! :)
Even wennen zo'n Skoda maar ik begin hem steeds mooier/beter te vinden.
We hebben in ieder geval 3x zoveel ruimte achterin. Dit is ook handig ivm met mijn werkzaamheden
als fotograaf met mijn apparatuur.
Binnenkort zal ik foto's gaan plaatsen van de auto nadat we op vakantie zijn geweest.
Met twee kleine kinderen en mijn vrouw vol bepakt met de Skoda door Denemarken heen! :)

Groet,

Patrick van der Horst
www.patrickvanderhorst.nl
 

Cordoba

Forumguru
Nogmaals welkom Patrick. Het verbaast me, dat er blijkbaar zoveel extra ruimte in een Fabia combi zit in vergelijking met een A2. Ik ben benieuwd met wat voor foto's je komt. Alvast fijne vakantie en veel plezier met de Faab.

Gr. Gert
 

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Patrick en ineens al reclame ook maken zeg.. ben je wel verplicht om donateur te worden hoor! :D ;)

(grapje voor alle duidelijkheid)
 
Hahaha, bedankt allemaal. Tsja een A2 is heel licht met weinig ruimte achterin ik zou bijna zeggen
de helft van de Fabia.
Op mijn werk heeft een collega de nieuwe Octavia gekocht met alle toeters en bellen en iemand anders een nieuwe Fabia... toen kon ik niet achterblijven...

Joske, als jij gaat trouwen krijg je korting op een huwelijksreportage... ook goed? ;)
 
Bovenaan Onderaan