Hallo lezers van skoda forum
Ik heb nu net anderehalve maand een skoda octavia MK3 2018 gekocht eerste 3 weken heel veel van genoten echt waar fijne auto tot op het een en andere moment een hele raare tik ( kloppende licht ratel geluid )bij de moter weg komt heel zorg wekkend vind ik het ben al bij de garage geweest daar staat de auto ook al 2 en halve week ( ik mis de auto ) zij weten het niet teachter halen.
De eerste verwachting was dat 1 van de verstuivers kapot zou zijn ( niet )
Toen de brand ringen vervangen ook niet
Egr filter was het ook niet
Egr uit geschakeld ook niet
Roetfilter er tussen uit om te testen ook niet
Nieuwe brandstof filters ook niet
Nieuwe brandstof pomp ook niet
Ondertuussen zij echt aan het brainstormen maar weten het niet meer daarom hier een post
Ik hoor graag van jullie
Link na video met het geluid:
drive.google.com
P.s. please let niet op me gramatica ( spelling / taal ) daar kom ik niet voor Thanks
Ik heb nu net anderehalve maand een skoda octavia MK3 2018 gekocht eerste 3 weken heel veel van genoten echt waar fijne auto tot op het een en andere moment een hele raare tik ( kloppende licht ratel geluid )bij de moter weg komt heel zorg wekkend vind ik het ben al bij de garage geweest daar staat de auto ook al 2 en halve week ( ik mis de auto ) zij weten het niet teachter halen.
De eerste verwachting was dat 1 van de verstuivers kapot zou zijn ( niet )
Toen de brand ringen vervangen ook niet
Egr filter was het ook niet
Egr uit geschakeld ook niet
Roetfilter er tussen uit om te testen ook niet
Nieuwe brandstof filters ook niet
Nieuwe brandstof pomp ook niet
Ondertuussen zij echt aan het brainstormen maar weten het niet meer daarom hier een post
Ik hoor graag van jullie
Link na video met het geluid:
20250626_073329.mp4

P.s. please let niet op me gramatica ( spelling / taal ) daar kom ik niet voor Thanks
Laatst bewerkt: