Hallo iedereen

Dax

Lid
..net vader geworden, en onze trouwe Twingo Initiale is ons te klein geworden, en om een of andere reden had ik ineens behoefte aan veel meer stevig staal om ons heen ook en ben op zoek gegaan naar een geschikte auto voor ons en ons budget, en al redelijk snel kwam ik tot de conclusie dat de Skoda Fabia I Combi (Comfort) een perfekte pas was voor ons; de eerste proefrit in deze voelde gelijk al goed =]
 

Ridley

Forumguru
Welkom hier! Je krijgt bijna nergens zoveel ruimte in deze klasse als in de fabia combi, dus verstandige keus. En: foto's altijd welkom :-)
 

Dax

Lid
Ik zal ( na een mooie zomermiddag poetsen ) eens wat fotos plaatsen ;) en ook mijn relaas van de juiste combi vinden (was een heel avontuur met sjoemelende dealers -_-)
 

Joske

Forumguru
Ik zal ( na een mooie zomermiddag poetsen ) eens wat fotos plaatsen :wink: en ook mijn relaas van de juiste combi vinden (was een heel avontuur met sjoemelende dealers -_-)

Zo een verhalen zijn we ook altijd in geïnteresseerd :tongue: (dàt mag zonder foto's :D)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dax

CDK

Forumguru
Welkom Dax, ook van mijn kant dubbel gefeliciteerd! ik hoop zelf in december papa te worden ;)
ben benieuwd naar de foto's én naar het verhaal van de sjoemelende dealers, dus kom maar op :)

greetz Corné
 
  • Leuk
Waarderingen: Dax

CDK

Forumguru
@Ertromp, nee hoor niet nodig, ruimte zat in de kofferbak :) maar als ik het van tevoren geweten had.... was ik misschien voor de combi gegaan, ik wilde absoluut led achterlichten en die had de combi niet, anders was het wel de combi geworden met panodak ;)

greetz Corné
 

Dennis Nijholt

Forumguru
@Corné dus in december de Octavia Combi MET LED achterlichten :). maar mooi bericht joh dat je in december papa wordt, je eerste keer ?
 

CDK

Forumguru
@ Dennis Nijholt, ik rij met een Superb 2e generatie, zie onderschrift (al wordt dat met smarphone apps niet weergegeven) ik had anders voor de S2C gegaan idd, de facelift krijgt straks wel led verlichting idd...

het wordt mijn eerste eigen kindje idd, heb wel 10 jaar ervaring met kids die niet van mezelf waren, maar nu voor het eggie zeg maar :)

greetz Corné
 

Dennis Nijholt

Forumguru
@Corné , dat begreep ik al dat je met de S2 rijd (ken geen S1 van bouwjaar 2012, zou wel unicum zijn), ik zat je gewoon even te pesten over dat je de HB genomen hebt omdat de Combi geen LED heeft. (zullen ongetwijfeld meer redenen zijn geweest). Unieke ervaring je eerste kind (ook al heb je al 10 jaar ervaring om vader te zijn, wat absoluut niet minder waarde heeft)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan