Hallo forumleden,

Zjuuls

Lid
Sinds dit weekend hoef ik Skoda-rijders niet meer te volgen, maar ben ik er zelf een. Lag al een half jaar te loeren op een Superb en ben uiteindelijk gevallen voor een platina-grijze Combi 1.8 TSI DSG Elegance. Ben er ontzettend blij mee, maandag al probleemloos door de storm dwars door Flevoland en hartje A'dam gereden. Mijn aanleiding om over te stappen van Volvo naar Skoda was aanvankelijk heel praktisch de Royale achterbank van de Superb die als enige mijn nog steeds groeiende zoon van 2 meter comfortabel kan herbergen, maar vervolgens kwam ik er achter wat voor ontzettend fijne auto het eigenlijk is met idioot veel waar voor z'n geld.
Ik zal hier ongetwijfeld nog een hoop kunnen opsteken en wie weet later weer aan anderen kunnen doorgeven. Ik zit nu nog in het stadium waarin ik vooral ontdek dat het vooraf verlekkerd lezen van de handleiding op internet zeker geen garantie geeft dat je ook alle functies en instellingen meteen naar je hand kunt zetten als je eindelijk daadwerkelijk in je eigen grijze schicht zit.
 

Blacky

Forumguru
Welkom op het forum Zjuuls. Ik wens je veel veilige en plezierige kilometers in je Superb
 

Zjuuls

Lid
[Als hobby hardlopen, gezien je avatar?[/quote]
Ha Cordoba,
Klopt, maar niet zo hard hoor. Ik zoek vooral de mooie uitdagende plekken op, wat dan tegenwoordig trailrunning heet. Moet daarvoor ook regelmatig in de Ardennen zijn, wat nou nog aangenamer wordt als ik er in de Superb heen mag rijden.
 
Bovenaan Onderaan