Hallo daar!!

Ik wil me graag even aan jullie voorstellen.

Ik ben Robert-Jan.
31 jaar, en kom uit Nieuw-Lekkerland. (vlakbij Dordrecht)
Getrouwd, en trotse vader van een 5 maanden oud zoontje.
Ik werk als Installateur bij ons in de regio.

i.v.m. de kleine man ben ik al eens wat rond wezen kijken voor een ruimere auto, en heb dus vorige week een Skoda Octavia 1.4 tsi greentech dsg7 uit 2011 gekocht.
Nu was ik al wat op de hoogte, maar ben er ook wel achter dat dit een auto is die wel wat aandacht vereist.

Mede vandaar dat ik me op dit forum ingeschreven heb, maar natuurlijk ook om een hoop van elkaar te leren, en voor de gezelligheid :).

Hierbij enkele foto's:

-koda-octavia-1.4-tsi-122pk-greentech-dsg-7-elegance-2.jpg -koda-octavia-1.4-tsi-122pk-greentech-dsg-7-elegance-3.jpg -koda-octavia-1.4-tsi-122pk-greentech-dsg-7-elegance-4.jpg -koda-octavia-1.4-tsi-122pk-greentech-dsg-7-elegance-5.jpg -koda-octavia-1.4-tsi-122pk-greentech-dsg-7-elegance-7.jpg -koda-octavia-1.4-tsi-122pk-greentech-dsg-7-elegance-10.jpg
 

Cordoba

Forumguru
OK, meestal zetten garages/dealers de auto op een plek neer, en lopen een rondje om de auto voor de foto's uit verschillende hoeken. Ze verplaatsten de auto dus vaak niet meer tussen de verschillende foto's, vandaar dat ik dacht dat je de foto's zelf gemaakt had.
 
Bovenaan Onderaan