Hallo allen

Vanuit het Noord-Hollandse binnenkort (uh,....week 47) weer een Skoda rijder erbij. Mijn 1e ooit. Is wel zakelijk, privé houd ik het bij mijn Italiaantje.
Het wordt een Combi 1.2Tsi Ambition Buss. met DSG en +pakket. Kleur: Moon White Metallic. Hier en daar nog een paar kleine opties, maar vind 'm eigenlijk wel compleet.
Nu maar een paar weekjes wachten :( en verder tuffen in het huidige Japanse leaseblik. Als ie straks geleverd is zal ik wel een paar pics plaatsen.

Allen bedankt voor de ontvangst. Ook alvast voor diegenen die dat wellicht nog gaan doen.

@peterrapid,
Het is een 500 1.4, maar niet de Abarth. Het is de ATO versie met 100pk, welke door aanpassingen aan luchtinlaat, uitlaat en nokkenas met re-mapping, thans 122pk levert. Destijds een bewuste keus omdat de 1e 500's met Turbo (de Abarth dus) wat kinderziektes hadden.

@Cordoba,
Ook deze is goed gezien. Voor de 500 reed ik privé een Stilo Abarth, welke op dezelfde wijze was behandeld als de 500 en daarmee 194pk had. Mijn compu naam is Rozzy en dat dus samen met Stilo. Eigenlijk is die naam altijd zo gebleven daarna.

Blijft een leuke hobby, auto's :D, ik denk echter dat er met de Combi weinig valt te doen. Blijft een eigendom van de werkgever, toch ff voorzichtig mee zijn

Excuus, bijlage :ot:

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    183,8 KB · Weergaven: 18
Bovenaan Onderaan