Hallo Allemaal!

MCMikeyJ

Nieuw lid
Goedenmiddag allemaal!

Zoals vaak gewenst en ook gebruikelijk op Fora zal ik me hier even voorstellen!

Ben Michael, bijna 36 jaar en vader van 2 kids! Woonachtig in midden Limburg.
Na bijna 8 jaar te hebben gereden in een leon ST FR met heel veel plezier, hebben wij hem vorige week ingeruild op een Superb 3 FL iV.

De seat heeft helaas een lekkage in het pano dak wat al met al onzettend veel geld gaat kosten. Voor een Leon van 10 jaar oud met 150K op de klok.
Het liefste hadden we een iets jongere Superb gekocht, maar dat budget was er even niet.

Momenteel dus een 2020 gekocht met 75K op de klok. Voor mij persoonlijk net wat te veel (qua gevoel). Het ging tussen een volledige zwarte met 55K of een Steel gray met 75K. Beiden autos waren vol van opties en de ene had weer net wat andere opties dan de andere extra.

Hoop hier nog wat bij te leren en te lezen.

Voor de toekomst staan er wat kleine dingen op de planning. Stage 1+ en DSG bij Vagtechniek of JD… twijfel nog even welk van de 2. JD zou er wat meer uithalen volgens hub website.

Hoef geen sprintkanon, maar volbepakt op wintersport is dat extra koppel en vermogen soms wel fijn. De Seat was ook stage 1 gechipt.

Rondom wil ik nog rieger / maxton lipjes plaatsen, logo zwart en achtergrond steel gray en zo nog wat kleine dingetjes.

(Oude seat)
95EC1764-51CF-4586-8C2A-6A7A05AC0A8E.jpeg

( Nieuwe Superb)
IMG_7733.jpeg

Groetjes Michael!

EdK

Forumguru
Welkom hier en mooie bak toch !!

En ja als je in Limburg woont dan ga je toch naar VAG Techniek ??
Als er dan wat is ben je er ook zo ! En ook fijne toko voor het onderhoud..

MCMikeyJ

Nieuw lid
Ja precies! Heb met beiden nog geen ervaring en zoals altijd hoor je van beiden positief en soms negatief. Qua prijs is ook alles wel redelijk gelijk.

Ja zeker ben super blij met de skoda! Voor 2/3K meer hadden we een jongere gehad. Maar aangezien het nu niet op de planning stond moesten we qua budget iets zakken.
Desalniettemin vind ik hem in deze kleur ontzettend dik en ben ik er erg blij mee! Ik had liever een 2.0 gehad, maar ivm de korte stukjes door de week die de vrouw rijdt was de iV kosten technisch voor ons gunstiger! En het verbaasde me hoe rap en hoeveel koppel hij heeft. De leon heeft dezelfde motor zonder electro natuurlijk. Maar het lijkt een compleet andere motor. Met zijn 500kg erbij tegenover de seat is deze zelfs tegenover de stage 1 seat, stukken sneller!

• Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Met VAG TEchniek heb ik een tweetal ervaringen.
Een maal met me vorige bedrijfscaddy zonder CC die de dealer hier in NH niet kon plaatsen maar VT dus wel in 45 min...
En tweede maal was met me Fab3 en de fabrieks update die zij aanbieden
Beide keren gewoon netjes aan de afspraken nakomen en correct en efficiënt geholpen...

MCMikeyJ

Nieuw lid
Ja precies! Zal hun tzt eens aanschrijven. Even kijken hoe vallei groep hier tegenover staat ivm garantie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan