Hallo allemaal!

Blues

Lid
15 jaar geleden droomde ik al van een Fabia Combi. Inmiddels een aantal Ford Fiestas en Peugeots versleten en ga nu dan voor het eerst een Skoda rijden!

Heb recent de Octavia Combi besteld, 2.0 TDI DSG Style Business in Race Blue met extra’s: Pano, business pack met zwart leer / sunset / sportstuur, drive mode select, variabele laadvloer + volledig neerklapbaar vanuit achterbak, virtual cockpit (wil niet meer zonder!), elektrisch verstelbare stoelen, elektrische achterklep, virtual cockpit, 230V + 2x usb en de voorruitverwaming. De 17” ruil ik in voor de 18” Turbines in antraciet en ik laat nog achteraf massage inbouwen in de bestuurdersstoel. (Lease, dus helaas geen tuning mogelijk)

Verwachte levering eind juni, zal dan natuurlijk wat foto’s plaatsen!

Voor de rest lees ik me graag eerst even goed in - ook op Briskoda etc en zal dan hopelijk later mijn steentje bijdragen op het forum!
 

Japanese Power

Donateur
Welkom @Blues

Zal een lange droom geweest zijn die 15 jaar. Maar goed. Altijd beter dan een nachtmerrie.

Succes met wachten en die wachttijd kun je flink verzachten door hier mee te lezen en te kletsen.

Johan
 

Blues

Lid
Bedankt voor het warme welkom! Ik ga me hier zeker vermaken. En eind juni is de schatting nu :-)
 
Bovenaan Onderaan