Hallo allemaal, de beste wensen!

Max5

Senior Member
Voor het nieuwe jaar! :aangenaam:

Een nieuw jaar, een nieuw begin, en het voornemen was om me hier eens behoorlijk voor te stellen. Bij deze dus:
(in de hoop dat we het dit jaar over Skoda kunnen gaan hebben!)

Met de komst van een kleine, en vrouwlief die voor haar werk de auto nodig heeft, werd het tijd voor een ruimere wagen. We zijn gevallen voor de belastingvrijstellingen én het verwachte lage verbruik van de Fabia Greenline... Een flinke stap als je weet dat dit de eerste keer is dat ik een wagen koop die jonger is dan tien jaar. Ben nooit merkvast geweest, van alles gereden, van Frans, Duits tot Japans en nu dan Tsjechisch!
We rijden alweer 3 maanden rond in onze Faab en zijn redelijk tevreden. In het begin reed 'ie wat nukkig, maar inmiddels is 'ie een beetje ingereden (of zijn wij aan de nukken gewend?). Met voornamelijk snelwegkilometers blijft het verbruik zo rond de 20-21 km/l schommelen, en dat had ik toch beter gehoopt...

En niet te vergeten, voor de ratio hebben we de Faab, voor broodnodige de emoción hebben we nog een Miata MX-5 :) In veel opzichten het tegenovergestelde van de Greenline, maar de afwisseling maakt het leuk!

Hier Yin (helaas nog geen betere foto's):
photo3wa.jpg


En Yang:
lipjevoorkant.jpg
 
Bovenaan Onderaan