Halfleren bekleding

Voor mijn nieuw te bestellen O3 HB Greenline overweeg ik om de fabrieksoptie Halflederen bekleding van € 750 te bestellen. Ik kan echter nergens een goede afbeelding vinden hoe het interieur er uit komt te zien met deze bekleding.

In de configurator op de Skoda website komt deze optie niet te kiezen op de Greenline, echter wel op de Ambition. In de computerfoto veranderd dan echter ook de kleur van het dashboard in zwart/grijs en dat lijkt me niet echt fraai.

Wie heeft deze optie ook in zijn auto en zou daar wat foto's van kunnen maken?
 

tha a

Senior Member
waarom neem je het af fabriek? Je kunt het ook achteraf laten doen via de dealer (ook volledig leer) waardoor je er iig geen bijtelling over betaald!
 

Octaviaapeldoorn

Actief lid
Oja half leer heb ik er ook inzitten maar zit er sterk over te denken de auto in volledig koe uit te rusten. half is het niet en zeker als je leer gewend bent maar das mijn visie
 

tiken

Nieuw lid
Ik had twijfels over halfleren bekleding. Maar heb ik het niet genomen. Beter achteraf laten bouwen. Zoals boven besproken, betaal je geen bijtelling.

Ik kan zeggen voor halfleer bekleding, alleen zijdekant van de stoelen (voor en achter) leer zijn. (Niet Nappa leer)
middel armsteun is niet leer. Dus Alleen de stoelen zijn leer. Deze kost 750. Volgens me is niet verstandig om deze optie te nemen.

Volledige leer bekleding (nappa) is me 2200 eur gekost!
 

Darkside

Forumguru
Half leer vind ik net een boterham zonder boter. Net niets.
Doe mij maar dan gewoon Stof. Of Volleder.
 
D

Deleted member 13589

Half leer vind ik net een boterham zonder boter. Net niets.
Doe mij maar dan gewoon Stof. Of Volleder.
Ik heb net van de garage die mijn nieuwe Octavia gaat leveren een foto gekregen hoe het ongeveer er uit gaat zien. De zijnkanten van de stoelen en de hoofdsteun worden leer, de rest stof. Bekleding half leder.jpg
 

VWim

Forumguru
Ik vind het wel mooi, mooier dan volledig leer. Daarbij geen plakkerige benen op warm leder wanneer je een korte broek aan hebt of voor een dame, een korte rok en blote benen.
 

Desperado

Forumguru
ik prefereer dan toch of volledig leer of volledig stof. Half leer is het toch allemaal net niet naar mijn bescheiden mening.
 

h dejong

Actief lid
Vind het interieur op de foto niet lelijk. Maar als ik dan toch moest kiezen, werd het weer half leer met alcantara
 
Eens, half leert met Alcantara is erg mooi. Maar vind dit ook erg mooi! Ik ben zelf niet zo'n fan van volledig leer. Ik vind het wel mooi maar niet prettig.... :shutup:
 
Bovenaan Onderaan