Hét favoriete detail aan je Skoda!

Aiii

Lid
Maar eens iets anders... Uiteraard zijn de meesten van ons meer dan tevreden met de Skoda, de afwerking, rijkwaliteiten, motoren, etc.

Maar wat is het allerfavorietse detail aan jouw Skoda?

Uiteraard bijt ik het spits af, mijn favoriete detail aan de Skoda zijn de achterlampen, van veraf zie je zo'n Octy gewoon rijden, echt sjiek.

picture.php

EdK

Forumguru
De zijkant van de Roomster blijf ik appart en daardoor mooi vinden, zeker met me Alu velgen erbij !!

Michel

Forumguru
De 1.4 TSI motor die mijn Octavia + inzittenden tot vandaag alweer 10.000 km verder heeft gebracht. Het blijft een geweldig stuk techniek!

Offtopic: Alleen wel jammer dat die 10.000 km mijlpaal moet worden gevierd met een verfomfraaide nummerplaat vóór, omdat iemand met een gebrek aan parkeertalent, maar wel met een Volvo V50, juist eergisteravond de parkeerplaats voor mijn auto had uitgekozen. In mijn nummerplaat zit nu zo'n "fraaie" vouw over de volle breedte. Ik heb gelukkig zijn/haar kenteken, maar nog geen reactie gekregen n.a.v mijn briefje onder diens ruitewisser... De voorbumper van mijn Octavia is gelukkig verder schadevrij uit de confrontatie gekomen, dit in tegenstelling tot de achterbumper van de veroorzaker, want daar zit nu een knik in.

EdK

Forumguru
Bij mijn fabje was dat ongetwijfeld de mooi glimmende gril vooraan . (Ik mis hem zo .)

Heb je dan geen foto boven je bed hangen en een foto in je portomonee ??
Zodat als je een slechte dag hebt je toch ff stiekum kan kijken en wenen ?? :D

joergarms

Senior Member
Toch wel de remmen, zonder dat namelijk ook geen Skoda meer.

Maar los van dat onderdeel, voor zover je het een onderdeel kan noemen; Tangarine Orange!!

Aiii

Lid
Tuurlijk mag dat ook, het is immers niet onderdeel, maar favoriete details... (Of de gehele motor nu een detail is weet ik ook niet, maar vooruit ;))

Bovenaan Onderaan