Groupbuy (mini-meeting) TVS Engineering

Welke tuning zou je willen laten uitvoeren ?

  • Alleen motortuning

    Stemmen: 18 40,0%
  • Alleen DSG tuning

    Stemmen: 6 13,3%
  • Combinatie motortuning met dsg

    Stemmen: 10 22,2%
  • Ik kom alleen maar kijken en neem m'n eigen brood mee ;)

    Stemmen: 6 13,3%
  • Ik wil alleen rollen als hier tijd voor is en anders kom ik voor de gezelligheid :)

    Stemmen: 5 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Haha.. verschil moet er zijn.. zo ga ik rond 10.30 pas rijden... kan ik heerlijk tot een uur of 9 blijven liggen ;)
Komende dagen geen nachtvorst, dus hoeven we niet te krabben vrijdag ochtend :)
 

vleier

Forumguru
ik woon nog in de buurt zou je zeggen. maar ik moet gewoon 1,5 uur rijden over de achterlangs weggetjes.
 

MaRco2

Forumguru
Zo, even wat pagina's gemist, zie ik. :tongue:

Eergisteren de Octavia voorzien van verse longlife 5W30 504.00 smeersap + filter (en rest van het jaarlijkse beurtje... nee doe niet aan longlife) en het K&N luchtfilter gereinigd (was nauwelijks nodig) en laten drogen. Vandaag verse olie sprayen en dan er in.

Morgenochtend nog wassen en uitzuigen (ik durf me er nu niet mee te vertonen), bandenspanningcheck (wel handig op de rollen) en de tank zit nog bijna vol met BP Ultimate98.:)

Ergens zo rond 12.30 ofzo kom ik binnen rollen. Een kleine 2 uur rijden, ondanks dat het niet ver lijkt.
 

vleier

Forumguru
Ik moet mijn auto ook nog schoon maken. En de auto heeft ook net 2 weken geleden een grote beurt gehad
 

sandurtjuh

Forumguru
Ik heb vandaag ook even de vloeistoffen gecontroleerd. Wassen zal het niet meer gaan worden nu (ook kijkende naar het weer, dan lijkt het onbegonnen werk :( ). (Oke oke, ik ga hem wel weer even wassen...) Tot morgen heren (en wellicht dames)!
 
Laatst bewerkt:

Okki

Donateur
Zou een mooie optie zijn, ware het niet dat ik vrijdag niet kan. Ik ga om 16.00 uur pas mijn nieuwe auto ophalen (hiep hoi)
Misschien een volgende sessie als ik mijn eerste 5000 km erop heb staan.
 
Laatst bewerkt:

Cherokee

Senior Member
Is er wellicht iemand die mij morgen wegwijs wil/kan maken met het updaten van mijn Columbus.
Heb hier wel al veel gelezen maar kom er nog niet helemaal uit :sterretjes:
De Columbus: 3T00035680E HW version: H61 SW version: 3984 Map version HDD: 8195
Zit in een O2 FL van 06-2012

Al wel in het bezit van SD kaart 32G en Macbook.
En dan houdt het voor mij helaas op:arghh:

In het kader van #durftevragen
 

Okki

Donateur
Ik lees ook iets over een voucher om de upgrade eventueel later ook met 25% korting te kunnen laten doen. Hoe zit dat?
 

Okki

Donateur
Zoals gezegd: kan morgen "helaas" niet, "moet" mijn nieuwe auto ophalen. Jammer.......:nono:
Misschien kan iemand voor mij een voucher meenemen?
 
Bovenaan Onderaan