Groupbuy Eibach verlagingsveren bij Antera (Tuningcenter Lowering Breda)

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Wie doet er mee met deze groepbuy?

Prijzen voor de S2 zijn incl montage, excl uitlijnen €285,- / incl uitlijnen €355,-
Prijzen voor de O2 zijn incl montage, excl uitlijnen € 265,- / incl uitlijnen €335,-
Prijzen voor de O3 zijn incl montage, excl uitlijnen € 265,- / incl uitlijnen €335,-
Prijzen voor de F1 zijn incl montage, excl uitlijnen €245,- / incl uitlijnen €315,-
Prijzen voor de F2 zijn incl montage, excl uitlijnen €250,- / incl uitlijnen €320,-
Prijzen voor de F3 zijn incl montage, excl uitlijnen €250,- / incl uitlijnen €320,-
Prijzen voor de Rapid zijn incl montage, excl uitlijnen €275,- / incl uitlijnen €345,-

Elk forumlid met een Skoda komt in aanmerking voor deze groupbuy.

Gelieve het lijstje in de volgende post aan te vullen a.u.b.
 
Laatst bewerkt:

Kiswum

Forumguru
Ik houd het topic even in de gaten, eerst even een afspraak maken om de verlichting door te laten meten door Vagtechniek. @Ridley had me namelijk al veel eerder overtuigd van het nut van verlagen.
 

Havana

Forumguru
Monteren is 150 euro, uitlijnen wordt inderdaad uitbesteed en kost 75 euro. Correct me if I'm wrong, uiteraard.
 

Antera

Donateur
Is de montage € 150 @Havana , dan denk ik dat ik wat gemist heb. In de actie zal ik de prijzen als volgt hanteren:

Prijzen voor de O2 zijn incl montage € 265
Prijzen voor de O3 zijn incl montage € 265
Prijzen voor de F3 zijn incl montage € 260

Mochten er andere type's bij komen enz dan hoor ik dit graag
 

Noord26

Forumguru
Is de montage € 150 @Havana , dan denk ik dat ik wat gemist heb. In de actie zal ik de prijzen als volgt hanteren:

Prijzen voor de O2 zijn incl montage € 265
Prijzen voor de O3 zijn incl montage € 265
Prijzen voor de F3 zijn incl montage € 260

Mochten er andere type's bij komen enz dan hoor ik dit graag

Prijs voor een S2 ( 1.8 tsi, combi) incl montage?

Heb net een nieuwe poot LV er op zitten, weet niet of de originele demper er dan beter tegen kan?
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Antera, de ik heb de door jou opgegeven prijzen direct verwerkt in de startpost, als je die van de S2 weet voor @Noord26 zal ik deze ook weer verwerken.
 

CDK

Forumguru
@royb95, ik zal het voor je navragen, prijs zal waarschijnlijk vergelijkbaar zijn met de prijzen die nu online staan, maar of dat zo is hoor je zo snel mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan