Grotere auto...

RefleCs

Forumguru
Na 1,5 jaar in een Polo te hebben gereden diende zich gezinsuitbreiding aan. Eerst toch maar geprobeerd in die Polo maar na een krap jaar waren we eruit dat er wat groters moest komen.

Hops mailtje naar de wagenparkbeheerder en 2 weken later had ik een grotere auto! Er stond nog een Skoda Fabia Combi uit 2005 in de poule. Net zoals mijn Polo moet deze auto nog ongeveer 1,5 jaar door in de lease. Mooie ruil actie dus!

Ik ben heel tevreden met de ruil. Wat een extra ruimte zeg. Ook een trekhaak en een honderek maken het leven een stuk aangenamer. En die 1.9TDI is ook een aangenaam beest. (ff uitkijken voor de portemonnee :tongue:)

Totaalplaatje wat voor mij klaar stond:
- Skoda Fabia Combi 1.9TDI Equipe Plus Corida Red
- Honderek
- Trekhaak
- Dakdragers
- JVC Radio/CD/DVD speler en 8 speakers

Kortom niks mis mee!

Ben erg tevreden!
 
Na 1,5 jaar in een Polo te hebben gereden diende zich gezinsuitbreiding aan. Eerst toch maar geprobeerd in die Polo maar na een krap jaar waren we eruit dat er wat groters moest komen.

Hops mailtje naar de wagenparkbeheerder en 2 weken later had ik een grotere auto! Er stond nog een Skoda Fabia Combi uit 2005 in de poule. Net zoals mijn Polo moet deze auto nog ongeveer 1,5 jaar door in de lease. Mooie ruil actie dus!

Ik ben heel tevreden met de ruil. Wat een extra ruimte zeg. Ook een trekhaak en een honderek maken het leven een stuk aangenamer. En die 1.9TDI is ook een aangenaam beest. (ff uitkijken voor de portemonnee :tongue:)

Totaalplaatje wat voor mij klaar stond:
- Skoda Fabia Combi 1.9TDI Equipe Plus Corida Red
- Honderek
- Trekhaak
- Dakdragers
- JVC Radio/CD/DVD speler en 8 speakers

Kortom niks mis mee!

Ben erg tevreden!
Mooi hoor! Veel plezierige kilometers toegewenst.
 

Fabia

† In Memoriam
Dat is een mooie ruil en de Equipe Plus is een hele complete uitvoering. Ik heb net mijn Equipe Plus ingeruild voor een FII. Maar heb er met heel veel plezier in rond gereden.
 

RefleCs

Forumguru
Leuk! Rijd je toch weer in een Polo. HiHi.

:tongue: Klopt maar wel een polo met een behoorlijke bak kofferruimte extra!

Dat is een mooie ruil en de Equipe Plus is een hele complete uitvoering. Ik heb net mijn Equipe Plus ingeruild voor een FII. Maar heb er met heel veel plezier in rond gereden.

We zien over 1,5 jaar wel waar we naar over kunnen ik hoop nog een tikkie groter richting Octavia of Golf Variant of zelfs Passat maar dat zien we dan wel weer.
 
Bovenaan Onderaan