Groeten uit Friesland

west rain

Actief lid
mannen dank voor het welkom. Auto is vorige week geproduceerd, heb nog niks vernomen van de dealert. Zal binnenkort wel komen denk ik.

Wordt vervolgd.... (net als de achteruitrijcamera, heb ik verder nog geen studie naar gedaan)
 

Cordoba

Forumguru
@turboturbo Ik weet niet zeker of het kan, zal vooral afhankelijk zijn van identificatie van de apparatuur. Het is maar een idioot voorbeeld, maar wel gevoeliger voor verstoring dan een (goede) kabel. Overigens zul je de achteruit-rij-camera óók van stroom moeten voorzien, en moet je dus toch draden trekken.
 

west rain

Actief lid
Ah leuk. Gisteren heb ik de sc ingeleverd bij mijn werkgever. (Morgen begin ik bij mijn nieuwe meester). Had hem ook bij bourguignon vandaan en in onderhoud. Vestiging Dokkum bevalt mij goed. Aardige lui, ze werken en denken graag mee.

Morgen krijg ik mijn voorloopauto. Dat wordt een mazda 6 break totdat mijn nieuwe sc komt. Die is vorige week geproduceerd en zal de komende weken wel deze kant opkomen. Ben nu druk bezig uit te zoeken hoe of wat met de installatie van de Kenwood navigatie. Vanwege DAB+ moet er een extra antenne op. Het is wel mijn ervaring om hierover zoveel mogelijk informatie te verzamelen want die specifieke kennis is vaak niet 123 aanwezig bij dealers.
 

De Stip

Forumguru
Heb je die Kenwood al??? Ik zou nog even verder kijken, want zo tevreden ben ik er niet over :(
 

De Stip

Forumguru
Updaten is een crime, na het updaten zijn al je instellingen verdwenen en ben je bijna een half uur bezig om alles weer zoals vanouds te krijgen, lay-out van grafisch scherm is jaren 90, in de anderhalf jaar dat ik hem nu heb, heb ik al vele storingen gehad (flikkerend scherm, navigatie houdt er spontaan mee op of stuurt je tussentijds naar een totaal andere bestemming, pauzeloos meldingen van storing op je scherm (onverklaarbaar en verdwijnen ook net zoals ze gekomen zijn). Google maar en je vind louter dit soort recensies. Inmiddels draait TomTom op m'n iphone en ik gebruik deze voor navigatie icm flitsmeldingen en filemeldingen. Werkt grandioos!
 

west rain

Actief lid
Oef Supersjors nou hij is al besteld. Het is de versie met de DAB+ tuner. We gaan het beleven. In elk geval dank voor je post. @Skoda liefhebber: dank, ik ga zeker wat foto's posten zodra de sc er is.
 

west rain

Actief lid
Met vreugde kan ik melden dat mijn nieuwe sc is gearriveerd bij mijn dealer.

7aa8.jpg

9sra.jpg

pj33.jpg

vnof.jpg

r3cn.jpg


De Kenwood navi, DAB+ antenne, trekhaak en dergelijke zijn besteld.
Eergisteren ook de 17" velgen uitgezocht:
5vod.jpg


Hopelijk eind volgende week uitlevering....... Ben benieuwd
 

Joske

Forumguru
ben zeeer benieuwd naar het resultaat als de velgen er onder liggen! is de foto ook wel degelijk de kleur van de velgen die er onder komt? zou er dan ook zeker naafkapjes (met het nieuwe logo uiteraard) van Škoda op plaatsen, zal er goed uit zien!

mooie wagen die SC2 alleen de kont vind ik persoonlijk echt niet mooi.. maar goed, dat is smaak ;)
 

west rain

Actief lid
Hoi Joske,

Het zijn MAK rapide velgen. Kleur matzwart. Ik heb al een paar keer net niet voor zwarte velgen gekozen dus nu moest het dan maar gebeuren. Foto's ga ik zeker plaatsen.

Die kont valt mij geeneens tegen moet ik zeggen. De onderste spoiler is glans zwart waar de huidige in de lakkleur van de auto is gespoten. Dat, alsmede de extra horizontale lijn zorgt ervoor dat de achterkant wat breder lijkt. De merknaam en typeplaatjes gaan eraf dus lekker clean.
 

west rain

Actief lid
@turboturbo: ik denk het wel
@Corné de Kluijver: ja ik ben zelf ook erg benieuwd. Foto's volgen, de velgen komen begin volgende week binnen.

Ik zit nog even naar foto's te kijken maar het lijkt net of er geen sport onderstel onder zit.... ?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
even de sticker in het boekje of in de kofferbak checken @Joske kan je daar mee helpen maar OEM sportonderstel is maar 1.5cm lager als het normale onderstel
 
Bovenaan Onderaan