Groepskorting tot 40% bij hartog

skodaoctavia2

Actief lid
je kunt hier geen vergelijking van maken met deze aktie doen er een kleine 40 man mee, dan scheelt dat natuurlijk een slok op een borrel.
En het maakt verschil wat voor auto je hebt.

(Aan deze prijs kunnen geen rechten worden ontleend.)

Racer

Lid
@skodaoctavia2: leuk om je verslag te lezen, ik kreeg bijna een deja vu van het kuurtje dat Pedro mijn O2 RS 2 jaar geleden gaf.

Op zich standaard al geen trage auto, maar nadat Pedro klaar was "heerlijk!".

Have fun Skodaoctavia2 en Steve H!

's Morgends om 8 uur aangekomen bij pedro.
Eerst kopje koffie gedronken en dan gelijk aan de slag.
Wel een beetje pech gehad omdat zijn internet verbinding het volledig liet afweten.
Testrit gedaan en dan de software aangepast. Terug testrit gedaan.
Man wat een verschil maar pedro was niet tevreden.
In totaal heeft hij 5 keer de software aangepast en een testrit gedaan voor hij tevreden was.
Om 13uur was hij klaar. Dus hij heeft er echt zijn werk van gemaakt niet vlug vlug even wat aanpassen en klaar. Neen dit is echt tunen op maat.

De auto was al niet traag maar nu is hij ONGELOOFELIJK. Hij blijft gewoon gaan.

Een aanrader!!!!

___JC___

Forumguru
Het nadeel van Hartog is dat ie geen rollerbank heeft. Dus je weet niet hoeveel vermogen het geworden is. Toch wel jammer vind ik want meten is weten! Is ook wel logisch want die rollerbanken zijn ontzettend duur.

Racer

Lid
@_JC_: Lekker belangrijk om het precies te weten ;) What you feel is what you get.

Overigens kreeg ik wel keurig een nieuwe grafiek mee met de oude en de nieuwe waarden (koppelkromme en vermogen). Waarop deze exact gebaseerd is weet ik niet, want er is inderdaad geen rollerbank.

___JC___

Forumguru
Als het niet belangrijk is om te meten, waarom krijg je dan dat soort uitdraaien mee? :grin:

Ik weet dat Pedro een G-meter heeft. Mn oom is er jaren terug geweest met zn Altea 2.0TDI en toen ben ik mee geweest. Mijn gevoel is alleen dat die G-meter niet helemaal accuraat is.

VEEJAY

Forumguru
Ik krijg vrijdag een professionele G meter mee, ben benieuwd hoe betrouwbaar dat is. Iphone achtige applications die gebruik maken van GPS/Gsensor zijn hopeloos.

___JC___

Forumguru
Het is net zo betrouwbaar als je m instelt en gebruikt. Je moet allerlei dingen instellen zoals gewicht e.d. en dan meet ie de versnelling. Dat wordt teruggerekend naar een aantal pk's. Erg foutgevoelig en niet heel accuraat lijkt me dus.

PS: Flink schudden met dat ding VJ, heb je opeens 500pk!! :laugh:

VEEJAY

Forumguru
hmm, volgens degene die hem aan mij zal uitlenen kost dat ding 600 euro. Weggegooid geld dan... (hoewel voor 600 euro 500pk is natuurlijk niet slecht ;) ). Ben benieuwd of dat ding wel accuraat 0-100 metingen doen.. Want ook dat is hopeloos met GPS metingen.

Sorry voor de offtopic, maar JC begon! hihihi

#ontopic: Hartog ijs is lekker, Hartog chips heb ik nog niet geproefd...

Hij had hem eerst iets hoger staan maar dat kon de koppeling niet aan die slipte toen door. Volgens mij zijn deze motoren "beresterk" in ieder geval sterker dan de koppeling aankan.

Zou hem wel eens graag op de vermogenbank zetten om 100% zeker te weten hoeveel hij nu heeft want hij rijdt ongeloofelijk

___JC___

Forumguru
Een slippende koppeling daar wordt je inderdaad niet vrolijk van. Dat had mn oom dus ook. Zijn toen nog teruggeweest om het koppel iets terug te draaien.

Bovenaan Onderaan