Groepsbestelling Superskoda.com

Nee :(
Ik kreeg geen gehoor van de anderen...

Ik wilde een spoiler bestellen, maar BEDACHT me eergisteren :)
ivm de skibox en het openen van de klep met de skibox erop :(

Succes ;)

Der Einser

Forumguru
Dus dit topic is ten ziele?
Jammer, ik wil nog wel wat bestellen.
Echter,.. wie gaat betalen? voorschieten?
Hoe had de initiatiefnemer dit in gedachten?

CDK

Forumguru
ik ben nog steeds van plan om een bestelling te doen, als de leden bereid zijn om vooruit te betalen, wil ik desnoods de bestelde goederen bezorgen, mits dat enigzins bij mij in de regio is, ik hoor het wel als er nog interesse is.

ennuh sorry dat ik nu dit topic aan het kapen ben ;)

greetz Corné

EdK

Forumguru
Zijn jullie wel op de hoogte dat de transportkosten aanmerkelijk zijn gedaald bij superskoda ?

CDK

Forumguru
@ der Einser, regio Rotterdam, jij Amsterdam toch? dat is geen probleem overigens heb ik weer een ritje ;)

@Edk, dat zou idd mooi zijn €10,- voor whatever je maar zou bestellen..... thanx voor de tip!

greetz Corné

Der Einser

Forumguru
Hm,.... Ok.
Ik moet even het huishoudboekje opnieuw raadplegen.

Ik denk dat ik met 2 weekjes bestellen wil/kan.

Is dat een probleem voor jou?

CDK

Forumguru
nee hoor geen probleem, heb niet zo'n haast, maar als het niet de hoofdprijs is wil ik het wel vast voor je bestellen hoor, dan komt dat geld wel een keer.
begreep uit een ander topic dat je een front lip wilde bestellen, ik wil een roofspoiler voor op de sedan en misschien een andere achterklep spoiler, maar de plaatjes zijn niet zo heel duidelijk :(
heb jij daar toevallig nog een mening over? :)

greetz Corné

Der Einser

Forumguru
nee hoor geen probleem, heb niet zo'n haast, maar als het niet de hoofdprijs is wil ik het wel vast voor je bestellen hoor, dan komt dat geld wel een keer.
begreep uit een ander topic dat je een front lip wilde bestellen, ik wil een roofspoiler voor op de sedan en misschien een andere achterklep spoiler, maar de plaatjes zijn niet zo heel duidelijk :(
heb jij daar toevallig nog een mening over? :)

greetz Corné

Welke spoiler heb je nu dan op je achterklep?
Persoonlijk vind ik het dunste lipje het mooist. Dat hebben de Audi RS versies ook altijd.
Roofspoiler vind ik denk ik alleen mooi op een combi.
Maar moet eens een foto zien, misschien valt het mij mee.

Maar goed, dit is mijn persoonlijke mening.

Bovenaan Onderaan