Groepsaankoop JD tuning: stage 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

roobbie

Nieuw lid
Nee, gewoon aan Race Eend gevraagd of er die dag en tijd plaats is. Vervolgens afspraak bevestigd op de website van JD.

Noord26

Forumguru
Mijn O2 1.6 Tdi is op zaterdag de 17e om 09:00 aan de beurt :xyxthumbs:
Zal vast niet de enige zijn van de groepsaankoop die dag.

Hmm... Ik ging er zelf even vanuit dat de eerste aanmeldingen de eerste keus zouden hebben. Zodat vroeg aanmelden ook wat voordeel met zich mee zou kunnen brengen ipv eerst af te wachten. Elke aanmelding heb ik verteld dat die na 11 maart gecontacteerd worden door JD, of zelf na die datum zouden kunnen bellen/mailen voor een afspraak.

Zelf zou ik als 'lijsttrekker' eigenlijk het voortouw willen, cq moeten, nemen. Maar dat gaat helaas niet meer lukken merk ik. Derhalve ga ik er vanuit dat zaterdag de 17e geen probleem moet zijn. Anders zou dat voor mij een domper zijn. Mijn GL krijgt de 16e namelijk een nieuwe brandstofpomp onder garantie. Het lijstje geeft ook een overzicht van wie er wel en geen rollenbank test bij wil. Dan is het makkelijker plannen. Zie ik je daar Rob?

:grin:

Hetzer

Forumguru
Ze plannen toch ook doorde weeks voor de mensen die alleen dan kunnen ??
Kan zelf alleen op zaterdag.

@race eend ik heb jouw een pm gestuurt, over de data.
Als ik iets meer weet, wil ik korte termijn nog een meeting er omheen organiseren.

LT83

Forumguru
@ noord, ik neem aan dat jij als tpic starter toch afspraken met JD hebt gemaakt over het hoe en wat m.b.t. inschrijven e.d. Of ben je er even vanuit gegaan dat de eerste aanmeldingen de eerste keus hebben?
Indien JD hier geen afspraken met jou over heeft gemaakt lijkt mij het logisch dat ze de plannning willen uitvoeren. Als het duidelijk afgesproken is dat er pas na 11 maart definitieve data kunnen worden vastgelegd is dat niet echt netjes richting jou.

Hetzer

Forumguru
Onmogelijk om iedereen cfm aanmelding af te werken , je zit met vele agenda's.
@noord, krijg jij tzt nog een overzicht met wie, wanneer gaat ?

Noord26

Forumguru
Ik heb geen afspraak met JD gemaakt over inplanning. Heb alleen iedere aanmelding laten weten dat na 11 maart met de inplanning begonnen gaat worden. Dat kun je afwachten totdat JD je belt, of zelf contact met ze opnemen. Ik begrijp het enthousiasme overigens natuurlijk wel van de deelnemers. Iedereen wil er snel langs.

Een overzicht wie wanneer langs gaat is ook geen woord over gezegd. Nogmaals, elke inschrijving weet (via email/PM of in dit topic) dat er eigenlijk na 11 maart pas ingepland zou gaan worden. Ik zit daarom momenteel met vraagtekens..

roobbie

Nieuw lid
Hallo Skoda vrienden,

Ik heb zelf de afspraak gemaakt omdat ik de 11e maart zag als uiterste inschrijfdatum om mee te kunnen met de groepskorting. Gezien het feit dat we de 20 aanmeldingen al gepasseerd zijn heb ik gewoon een PM gestuurd naar Race Eend om iets af te spreken. Het ging mij niet om de eerste te zijn, die dag past gewoon goed in mijn agenda.
Verder lijkt me de noodzaak ook niet aanwezig om af te gaan wachten tot je benadert wordt door JD, die krijgen het druk genoeg.
Lijkt mij dat een ieder voor zich het beste een afspraak kan maken met JD. En die dag is voor mij helemaal vrij, dus mocht iemand het niet kunnen verwerken niet de eerste te zijn, wil ik gerust twee voertuigen later hoor die dag:koffie:.

Hetzer

Forumguru
Lekker belangrijk wie als eerste is, het gaat immers om de prijs!!!
En die is super -;)
Ik zelf ook maar een aantal dagen in maart, anders word het voor mij april of zelf mei.

Noord26

Forumguru
Daarom. Het blijkt dat het onmogelijk is om op volgorde van inschrijving te gaan werken ivm de persoonlijke agenda's. Derhalve leuk om wellicht in dit topic meteen te kunnen laten weten wanneer wie er aanwezig zal zijn bij JD?

Antera

Donateur
en anders een paar dagen ( zaterdagen) waar er meerdere tegelijk gaan kan ook altijd leuk zijn lijkt me als JD het past

Noord26

Forumguru
Even nog een aanvulling met nr 23 op de lijst.

1 Noord26 Skoda NL Fabia II GL 1.2 Tdi
2 Peter_Octavia Skoda NL Fabia II GL 1.2 Tdi
3 Mailman Skoda NL Fabia II GL 1.2 TSI (86pk)
4 roobbie Skoda NL Octavia II 1.6 Tdi
5 a43.2quattro My Polo Polo V DSG 1.2 TSI (105pk)
6 ap.kuiper My Polo Polo V 1.2 TSI (105pk)
7 Turbobooster Skoda NL Yeti 4x4 1.8 TSI
8 Olilee My Polo Polo V BM 1.2 Tdi
9 Dhr. A.A. geen Golf IV 1.9 Tdi (130pk)
10 Tifosi Skoda NL Leon II 1.9 Tdi (105pk)
11 Dhr. G.B. geen Fabia II GL 1.2 Tdi
12 Ron476 Skoda NL Fabia II DSG 1.2 TSI (105pk)
13 Sjors My Polo Polo V BM 1.2 Tdi
14 Hetzer Skoda NL Fabia II 1.2 TSI (86pk)
15 etphonehome Skoda NL Octavia II 1.4 TSI
16 jeffreyt Skoda NL Passat BM 1.6 Tdi
17 Moby geen A5 Quattro 3.0 Tdi
18 Seseni Skoda NL Yeti DSG 1.2 TSI (105pk)
19 Dhr. R.B. geen Ibiza Ecomotive 1.2 Tdi
20 yeti34 Skoda NL Yeti DSG 1.2 TSI (105pk)
21 Dhr. J.K. geen A1 1.4 TSI (122pk)
22 Gerke Skoda NL Fabia II GL 1.2 Tdi
23 dbrnl Skoda NL Yeti 1.2 TSI (105pk)

OVB cali05 Skoda NL Fabia II 1.2 Tdi
OVB prive Tdi club NL Golf IV 1.9 Tdi (115pk)
OVB prive Tdi club NL Golf plus 1.2 TSI (105pk)
OVB Dhr. X.v.P. geen Octavia II 1.2 TSI (105pk)

Noord26

Forumguru
De 10e? Het lijstje kan pas de 11e naar Mark van alle aanmeldingen, en dus de kortingen, ivm de aanmelders op het laatste moment en de OVB's.

Had Mark zelf ge-pm'd voor de 17e 11 of 12 uur..

___JC___

Forumguru
Ik zie wel een bepaalde tendens in deze lijst met auto' s met een paar vreemde eenden in de figuurlijke bijt. Ik hoor hier altijd dat een 1.2TSI of 1.2TDI vlot genoeg is standaard...... :) Die 3.0TDI zal wel aardige waardes op de rollerbank zetten trouwens.

Hetzer

Forumguru
Er zijn zelfs GTI en 1.8 t. Rijders die de auto tunen en deze zijn standaard ook best vlot -:)

@Noord, had idd contact gehad met Mark, heb aangeven alleen de zaterdagen in maart te kunnen, in April word het drukker op mijn werk, zou dan pas in mei kunnen
Wat ik van mark begrepen heb is dat ze de 10e nog wel plaats hadden, mss nog wel voor meer leden.

Race Eend

Forumguru
JDbanner.gif

Vandaag 4 maart komen we met het bedrijf als item in RTL Lifestyle Experience.

Het wordt uitgezonden vanmiddag tussen 14.20 uur en 15.10 uur op RTL4.

tv.jpg

Waar te zien?

LifestyleXperience is ook in 2012 met de reguliere uitzendingen te zien op RTL4. We zijn er iedere zondag om 14.20 uur op RTL4 en de herhaling is iedere zaterdag rond de klok van 15.00 op RTL5.

LET OP: LifestyleXperience zal de komende weken OOK op donderdagavond/nacht te zien zijn om 00.25 uur op RTL5.

Voor mensen die dit bericht later lezen het zal via RTL gemist na te zien zijn op:
RTL XL

Hetzer

Forumguru
Jep, ik had het op de site gezien, ik ga zeker kijken vanmiddag.
Kom je ook nog in beeld?

Ps Mark, ik je nog een gmailtje gestuurt over oa euro95

Race Eend

Forumguru
Ik ben zelf vooral in beeld (Jeroen voor 2 seconden geloof ik). Kan straks niet meer zonder zonnebril over straat dus ;)

RON 95 is geen prob, 98 is altijd mooier, maar 95 kan getankt blijven worden bij de 1.2 TSI.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan