Groepsaankoop JD tuning: stage 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron467

Actief lid
En net een PM verstuurd aan Noord26
ik doe mee!

Hallo,

Bij deze meld ik me ook bij de gegadigden.
Net een mail naar JD gestuurd toen ik op deze actie gewezen werd, dus nog maar een mailtje erachteraan dat ik even wacht op jouw super initiatief.

De knoop is doorgehakt en met korting wat dragelijker.....

Mijn te tunen auto: Fabia combi 1.2 TSI DSG (77 KW dus).

Groeten Ron.

Noord26

Forumguru
oke bedankt, heb hem net 2 weken in bezit de octavia combi ben toch een beetje huiverig ervoor om te laten tunen. Wat gebeurt er met de motorgarantie?

Hier een link naar een uitgebreide opheldering, lees post #94: groepsaankoop tuning - Skoda Forum Europe - Pagina 5

Nieuw lijstje!!

1Noord26Skoda NLFabia II1.2 Tdi
2Peter_OctaviaSkoda NLFabia II1.2 Tdi
3MailmanSkoda NLFabia II1.2 TSI (86pk)
4roobbieSkoda NLOctavia II1.6 Tdi
5a43.2quattroMy PoloPolo DSG1.2 TSI (105pk)
6ap.kuiperMy PoloPolo 1.2 TSI (105pk)
7TurboboosterSkoda NLYeti 4x41.8 TSI
8OlileeMy PoloPolo BM1.2 Tdi
9Dhr. A.A.geenGolf IV1.9 Tdi (130pk)
10TifosiSkoda NLLeon II1.9 Tdi (105pk)
11Dhr. G.B.geenFabia II1.2 Tdi
12Ron476Skoda NLFabia II DSG1.2 TSI (105pk)
OVBHetzerSkoda NLFabia II 1.2 TSI (86pk)
OVBcali05Skoda NLFabia II 1.2 Tdi

laagvlieger

Forumguru
@ laagvlieger: het gaat om de motor en de aansturing daarvan. En die zijn exact hetzelfde. Uw auto is alleen geen Greenline vanwege ontbreken van een verlaging, start/stop, langere versnellingsbak-verhoudingen, etc. Motorisch zou het qua tuning, in mijn optiek, hetzelfde moeten zijn.

EDIT: Race-Eend was mij net voor. Die zit stiekem ook overal bovenop zeg! :xyxthumbs:

Is toch handig zo'n expert die METEEN al je vragen beantwoordt :xyxthumbs:

De lange overbrengingen heb ik trouwens wel. Maar de andere zaken die jij vernoemt plus het opslaan van remenergie etc. heb ik niet. Ik vroeg het me gewoon af omdat ik soms in nieuwsberichten lees dat een autofabrikant de software van die motor aanpast voor z'n eco-variant om die zo zuinig mogelijk te laten lopen.

Noord26

Forumguru
Ik ben geen expert hoor, ik lees gewoon wat mee wat er (oa door Race-Eend) wordt verteld op diverse fora. En dat wordt vrijwel altijd zeer goed onderbouwd. Steek er zelf zo ook nog eens wat van op.

Mocht het zo zijn dat de software toch afwijkt, dan zal dat blijken tijdens een proefrit, en de nieuwe software daarop aangepast worden.

roobbie

Nieuw lid
We gaan al aardig richting 15 aanmeldingen zie ik.
Had wel iets meer aanmeldingen met 1.6 Tdi verwacht eigenlijk, ben de enige tot zover. Zijn de leaserijders onder ons zo braaf allemaal?

roobbie

Nieuw lid
Ok, zou het dan beter zijn om even te wachten?
Ik vind de groepsaankoop uiteraard mooi, maar als er iets beters aan zit te komen......
Enig idee wanneer er OBD beschikbaar is?

Noord26

Forumguru
Polo's blijven 'binnen stromen'..

5a43.2quattroMy PoloPolo V DSG1.2 TSI (105pk)
6ap.kuiperMy PoloPolo V1.2 TSI (105pk)
8OlileeMy PoloPolo V BM1.2 Tdi
13SjorsMy PoloPolo V BM1.2 Tdi
OVBHetzerSkoda NLFabia II1.2 TSI (86pk)
OVBcali05Skoda NLFabia II1.2 Tdi

CGO

Lid
Is het ook mogelijk om , externe kastje teproberen op die dag, ik heb eventueel interrese maar dan wil wel een merkbaar verschil hebben.

chris,

Noord26

Forumguru
@Noord, Told you so :)

Je bedoeld verplaats maar?

Done!

5a43.2quattroMy PoloPolo V DSG1.2 TSI (105pk)
6ap.kuiperMy PoloPolo V1.2 TSI (105pk)
8OlileeMy PoloPolo BM1.2 Tdi
13SjorsMy PoloPolo V BM1.2 Tdi
14HetzerSkoda NLFabia II 1.2 TSI (86pk)
OVBcali05Skoda NLFabia II 1.2 Tdi

CGO

Lid
Gewoon meegaan chris, ik doe het ook, en merken doe je het wel stuur race eend anders een pm

Ja als ik vrij ben ga ik zoiezo mee...kunnen wij het kastje niet samen doen jij door de weeks en ik in het weekend.

Zet mijn naam er maar ovb dan zie ik het wel.

chris.

Noord26

Forumguru
Is het ook mogelijk om , externe kastje teproberen op die dag, ik heb eventueel interrese maar dan wil wel een merkbaar verschil hebben.

chris,

Het zal geen bepaalde dag zijn. JD kan afhankelijk van welk motortype en wel of geen rollenbank-test 6 a 8 auto's per dag tunen. Kwaliteit heeft tijd nodig.. :rolleyes:

En als je niet tevreden bent na een proefrit met een tuning heb je altijd mogelijkheid om nee te zeggen natuurlijk. Dat geldt normaal gesproken voor elk product wat je koopt en dat is gewoon van toepassing op de tuning.

Noord26

Forumguru
Zaterdag is mogelijk, maar die zijn over het algemeen wat drukker bezet. Voor exacte planning moet ik je toch doorverwijzen naar JD hoe het momenteel zit met de drukte.. Als km-stand wordt 2000km opgegeven voordat er tuning op gezet gaat worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan