GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

johnboy

Donateur
als skoda reeds een 180pk heeft, waarom zouden ze dan een 125pk+chip aanbieden?
Nee idd . De 180pk paste helaas niet in ons budget (geen lease), op een gegeven moment is t op...anders die zeker gekocht.

Mijn gedachte was elke motorversie als optie kunnen tunen en in de buurt van de aanschafprijs blijven van die versie. Op maat is zuiniger en meer souplesse voor de klant dan.
 

leon-cupra

Forumguru
Nee idd . De 180pk paste helaas niet in ons budget (geen lease), op een gegeven moment is t op...anders die zeker gekocht.

Mijn gedachte was elke motorversie als optie kunnen tunen en in de buurt van de aanschafprijs blijven van die versie. Op maat is zuiniger en meer souplesse voor de klant dan.
k snap je punt wel hoor, maar uit het standpunt van de fabrikant is het zinloos. Ze zouden dan ook even goed reeds de 125pk als 180pk kunnen leveren maar toch doen ze het niet. Zal zijn (technische en economische) redenen wel hebben.

Zuiniger ? :deuk::deuk:
Mag ik mijn "extra"-rekening van benzine opsturen naar jou sinds de stage1 op mijn vRS? :D;)
 

Schippersss

Forumguru
Gaat lukken! Standaard motor oke...dit is veel beter. Dit zou eigenlijk een optie bij de aankoop moeten zijn...
Dat was er ook ooit. ABT. Maar na toch slechte ervaringen zijn ze hier afgestapt. Prijs van z’n ABT tuning was ook niet misselijk, maar dit was wel icm behoud garantie.
 

Rahu

Nieuw lid
Vandaag bij dag dokter.
Megatronic is kapot na een rondje bellen kwamen zij er als beste uit.
Ik zal eens informeren naar de andere producten
 

Gerjo

Senior Member
Ik ga voor een afspraak bij Hartog Tuning eind mei. Heb inmiddels mail contact gehad en heb een voorstel gedaan voor 25 of 26 mei inclusief een uitdraai.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan