Groene kabeltje in de kofferbak ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
misschien dan ook wel handig om dat hier even te vermelden dan als je het antwoord heb gevonden ... :pieker:

Zelf onze vriend Google aangesproken .. sensor om vochtigheid te meten ????? Voor wat is dat nodig??

Frup

Forumguru
Zeker handig. Maar nog handiger is het om eerst zelf even te kijken voordat je anderen vraagt toch?

Hier dus.

Frup

Forumguru
@DaanBarth
Wat men probeert duidelijk te maken is: dat het wordt gewaardeerd als je je even voorstelt voordat je plompverloren met een vraag hier binnenvalt. Een vraag overigens die je zelf had kunnen beantwoorden door heel even zelf te zoeken (zie de link die ik plaatste). Hoe moeilijk kan dat nou zijn?
Nou, in ieder geval fijn dat je het nu weet.

leon-cupra

Forumguru
@Frup dan mag je alle topics, buiten de stamtafel en mijn auto topics, sluiten want dat zijn allemaal wel vragen die je ergens via Google antwoord op kan vinden.

PizzaPieter

Donateur
Bedankt, tot op heden de enigste normale reactie

Ik vond mijn eerste reactie ook heel normaal, dacht ik.

@Frup dan mag je alle topics, buiten de stamtafel en mijn auto topics, sluiten want dat zijn allemaal wel vragen die je ergens via Google antwoord op kan vinden.
Da's een beetje flauw, net als onze Google reacties

gehaktbal

Forumguru
Deze combi zijn sensors die checken de luchtkwaliteit er op of je gedoucht hebt. Zo niet, dan gaan automatisch de ramen open en start de auto niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan