Grmbl..

Reizende

Actief lid
Wat een ongelooflijke zuurpruim zeg, die wagenparkbeheerder van jullie, niet te filmen! /forum/images/graemlins/icon_smile_dead.gifHeeft thuis zeker weinig te zeggen, lijkt me één van het type geitewollen sokken/sandalen. Nou ja, misschien heeft iemand een leuke baan voor je en anders moet je maar zo denken, je krigt in ieder geval een nieuwe auto.. Succes nogmaals


Ik ben niet zo'n vreselijke techneut, dus vandaar dat ik niet helemaal in de gaten heb hoe ik een citaat én een antwoord gescheiden van elkaar kan plaatsen, kan iemand mij dit vertellen??
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik ben niet zo'n vreselijke techneut, dus vandaar dat ik niet helemaal in de gaten heb hoe ik een citaat én een antwoord gescheiden van elkaar kan plaatsen, kan iemand mij dit vertellen??

[/ QUOTE ]

Als je ingelogd bent klik op “citeren” en plaats het bericht na [/citaatx]. (zonder x)

Tussen [citaatx] (zonder x) en het einde citaat [/citaatx]. (zonder x) kan je het bericht nog aanpassen waar je de nadruk op wil leggen.
 

MdK

Lid
@fvloon; Bij het ICT-bedrijf waar ik werk mag iedereen zelf kiezen wat voor lease-auto wordt besteld. Wil je een hummer rijden? Prima; alleen moet je dan zelf een beetje bijbetalen...
Laat via een PM maar even weten als je serieus bent over overstappen; we hebben een "incentive-regeling", waardoor ik een bonus krijg als ik jou als nieuwe medewerker aandraag...(50-50 te verdelen uiteraard... /forum/images/graemlins/wink.gif )
 

Reizende

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik ben niet zo'n vreselijke techneut, dus vandaar dat ik niet helemaal in de gaten heb hoe ik een citaat én een antwoord gescheiden van elkaar kan plaatsen, kan iemand mij dit vertellen??

[/ QUOTE ]

Als je ingelogd bent klik op “citeren” en plaats het bericht na [/citaatx]. (zonder x)

Tussen [citaatx] (zonder x) en het einde citaat [/citaatx]. (zonder x) kan je het bericht nog aanpassen waar je de nadruk op wil leggen.

[/ QUOTE ]

Dank je voor je uitleg, volgens mij is het gelukt..
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik doe niks anders dan mijn werk en zorg ervoor dat een ieder in de goede klasse rijdt en niet te hoog.
Ik maak voor niemand uitzonderingen zonder het eerst te horen krijgen van hogerop. En zelfs dan heb ik er moeite mee.

[/ QUOTE ]
Die eerste twee zinnen van je wagenparkbeheerder kan ik nog begrijpen. Die laatste zin had ie, als ie onder mij werkte, acuut uit mogen komen leggen. Dat gaat hem nl. geen zak aan. Als ie een opdracht krijgt van z'n baas, voert ie die maar lekker uit.
 

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Werk je soms bij Getronics fvanloon ?

[/ QUOTE ]

Vast niet. Anders had ie een zilverkleurige Astra gereden /forum/images/graemlins/shocked.gif En Pink waarschijnlijk ook niet, hoewel die wel Skoda mogen leasen.
 
Nee , werk niet direct bij GetronicsPinkRoccade.
Wel bij 1 van de bedrijven die door PinkRoccade worden ingehuurd, om extra personeel/kennis te leveren voor projecten.
Zit op dit moment wel voor Pink bij een klant van ze, omdat ze zelf geen vrije mensen/kennis hadden op dat moment.

En inderdaad het is een groter bedrijf. Momenteel, na de overname van afgelopen week, hebben we 350 mensen op de loonlijst staan.

Zal nog even geen namen noemen, zonder dat ik een direct gesprek heb gehad met mijn directe manager.
 

___JC___

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
ICT , dus systeembeheer, Junior Consultant.

[/ QUOTE ]

Me broer werkt bij Atos in Eindhoven. Kan je wel zijn email geven?
Alleen hij is ook niet onwijs te spreken over de leaseregeling... /forum/images/graemlins/crazy.gif
 
Thnx voor het aanbod, hou het nog even ingedachten.

Bedrijf is vrij groot, dus alles via strakke regels. Risico is dan dat ik weer het zelfde probleem ga tegen komen. /forum/images/graemlins/crazy.gif
 

Olaf

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Thnx voor het aanbod, hou het nog even ingedachten.

Bedrijf is vrij groot, dus alles via strakke regels. Risico is dan dat ik weer het zelfde probleem ga tegen komen. /forum/images/graemlins/crazy.gif

[/ QUOTE ]
Bij LogicaCMG zoeken we ook mensen. Kijk maar eens op de site.

Groot bedrijf, in mijn ervaring minder regels en minder strak dan (Getronics) PinkRoccade.

Leaseauto is afhankelijk van wat je zelf bij wilt leggen.
 

nomad

Senior Member
Ach, tis bij elk (IT) bedrijf weer anders. Sommigen hebben mazzel, anderen niet. Als je zelf wat mag bijleggen, kan het best leuk worden.
 
Mag max. 50 euri bijleggen in de maand. Maar als ik voor een kale Octi al moet bij betalen, dan heb ik max 2400 euro te besteden aan opties. Dan wordt het al wat minder leuk... /forum/images/graemlins/ahum.gif

Die zijn namelijk zo op. Begint al met de lak, iedere kleur die mooi is, wordt gezien als optie /forum/images/graemlins/shocked.gif
Aan een Combi hoef ik dan niet eens te denken, die valt uit buiten het bereik.
 
Gisteren, even voor een Fabia wezen kijken..helaas, te klein.
Moest eerst maar eens gaan kijken, of er nog auto's vrij kwamen, die wel op maat zijn. Zodat ik die eerst mag oprijden. /forum/images/graemlins/frown.gif
 

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Thnx voor het aanbod, hou het nog even ingedachten.

Bedrijf is vrij groot, dus alles via strakke regels. Risico is dan dat ik weer het zelfde probleem ga tegen komen. /forum/images/graemlins/crazy.gif

[/ QUOTE ]
Bij LogicaCMG zoeken we ook mensen. Kijk maar eens op de site.

Groot bedrijf, in mijn ervaring minder regels en minder strak dan (Getronics) PinkRoccade.

Leaseauto is afhankelijk van wat je zelf bij wilt leggen.

[/ QUOTE ]

Welke vestiging zit jij? Ik zit op ARPS5
 
Bovenaan Onderaan