Gril Citigo

Cordoba

Forumguru
Andere optie was, een handige Harry die de gaatjes in je grill boort (als dat het enige verschil is).
 

Inge

Lid
Dat leek op het eerste gezicht het verschil - echter zijn het geen gaatjes maar sleufjes en om alle problemen uit te sluiten toch maar besloten de andere gril erbij te nemen. Die extra 30,-- zal dan ook nog wel lukken. De mijne zal ik tzt op marktplaats zetten.
 

Inge

Lid
Vandaag de nieuwe gril erin laten plaatsen. Was alleen een heel beetje grotere operatie dan de garage gedachte had ( en ik trouwens ook). Was niet alleen een kwestie van een paar schroefjes losdraaien maar de hele voorbumper moest eraf. Schijnbaar zat de gril zo bevestigd dat deze alleen verwijderd kon worden door de bumper eraf te halen - ze zijn er ca 1 1/2 uur mee bezig geweest. Gelukkig heeft deze inschattingsfout van hun mij geen nadeel opgeleverd - ik was 75,-- euro armer en een kleine 2 uur wachten verder. Maar goed de voorkant mag er wezen. Staat hem goed at chromen randje tussen het zwart en het groen.

Twijfel nu nog of ik tzt de chromen voorbumper rand van de Mii er ook op wil - als deze zou passen natuurlijk. Maar goed dat is iets voor over de erg lange tijd. Geloof dat ik teveel wensen heb voor mijn huidige budget of gewoon teveel leuke dingen zie!

Zal van het weekeind of ergens komende week wel een foto plaatsen - wil dan de hele auto weer eens goed verzorgen en weersbestendig maken.
 

Cordoba

Forumguru
Ach "elk nadeel heb zijn voordeel" om met een bekend oud-voetballer te spreken. Als het zoveel werk is om 'm eraf te halen, wordt ie ook niet zo snel 'geleend'.
 

Inge

Lid
Dat is natuurlijk ook een manier om het te bekijken. Ben voor nu alleen maar blij dat de garage ook niet wist dat het zoveel werk was want dan had hij er niet opgezeten.
 
Bovenaan Onderaan