Gril Citigo

Inge

Lid
Ik kwam via ebay de volgende gril tegen - heeft iemand enig idee of daty die uit te wisselen is tegend e zwarte die ik erop heb zitten?
http://www.ebay.de/itm/SKODA-CITY-G...arts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43b1008fe8

$T2eC16ZHJGoE9nuQgji-BP41flJblg%7E%7E60_12.JPG
 

Monteurtje

Forumguru
Ja dat kan. Je kunt de zwarte grill vervangen voor eentje waar een chromen rand ingeklikt is zoals op de foto.
 

Inge

Lid
Ik zit nog te wachten op een prijsopgaaf van de dealer.

@citigo wat bedoel je met zou ik liever zelf doen?

@monteurtje begrijp ik het goed dat de gril hetzelfde is maar dat er alleen een chromen rand ingeklikt is? Kun je die rand dan ook los bestellen en op de huidige gril klikken?
 

Inge

Lid
Is ook mijn voorkeur en als het inderdaad 75,-- is dan maakt het qua prijs ook niet uit.

Ik neem aan omdat je weet wat hij kost je er zelf ook naar geïnformeerd hebt?
 

Inge

Lid
Heb je er toevallig ook al eentje besteld en zelf geplaatst. Ben benieuwd of ik dat zelf kan (met 2 een beetje rechterhanden, maar niet erg technisch) of dat ik dat de garage moet laten doen.
 

CITIGO

Senior Member
Ik heb hem nog niet besteld, maar volgens mij vrij simpel te vervangen.
Als je de nieuwe hebt kun je precies zien waar hij bevestigd is.
 

Inge

Lid
Nog wel van plan om te doen?

Dat is waar - eerst nog even op de garage wachten. Van welke garage heb jij trouwens een prijsopgaaf gehad?
 

Inge

Lid
Dank!

Net prijsopgave dealer gehad:
gril 31,16/ chroomlijst 43,74

Dus dat klopt dan weer met jouw dealer je heeft doorgegeven.

Heb wel de vraag gemaild of het chroomlijstwerk op onze gril geklikt kan worden - zou weer mooi in de prijs schelen.
 

Inge

Lid
Inmiddels van de dealer bericht dat de chromen rand los besteld kan worden en zo op mijn gril geklikt kan worden. Dus ook maar meteen besteld - kan de auto nog meer gaan glimmen :)

Fijn - scheelt weert een nieuwe gril.
 

Inge

Lid
Doe maar een hij!

Nu nog een keer chromen spiegels en klinken - eerst de spaarpot maar weer een beetje vullen.
 

CITIGO

Senior Member
Inmiddels van de dealer bericht dat de chromen rand los besteld kan worden en zo op mijn gril geklikt kan worden. Dus ook maar meteen besteld - kan de auto nog meer gaan glimmen :)

Fijn - scheelt weert een nieuwe gril.

Heb je inmiddels de chromen rand al op je grille, is dit makkelijk te bevestigen?
 

Inge

Lid
Heb de dealer gisteren gemaild met de vraag of hij wist wanneer het binnenkomt. Heb hier nog geen reactie op gehad. Vandag nog niets gehoord dan rijd ik er morgen maar even langs denk ik. Ligt toch op weg naar huis.
 

Inge

Lid
Vanmiddag toch maar even langs de dealer gereden - en hoera de gril was binnen. Echter na even te vergelijken tussen een variant die de chroom rand al had en die van de mijne zonder bleek dat er toch ene andere gril bij hoorde. Eentje met gaatjes op het bovenstuk zodat de palletjes van de chroom rand daarin geklikt konden worden. Nieuwe gril laten bestellen en as woensdag wordt de nieuwe gril inclusief chroom rand in de auto gemonteerd.

Hoop dat het voorspoedig gaat. Ik laat het weten.
 
Bovenaan Onderaan