Grijze Octavia III COMBI.

Hallo ik ben mick en rijd in een grijze Octavia combi. Werk bij auto hoogenboom schadeservice Spijkenisse.
 

JeSko

Forumguru
Nee zowiezo niet, origineel staan deze vele malen hoger, ik vermoed dat hier een schroefset onder zit.

Zo staat een originele, uwe is zeker 5-6 cm lager.

image4.jpg
 
Nee er zit zeker geen schroefset onder daar heb ik al naar gekeken.

Jaa hij is wel echt een stuk lager maar zak als een gek als ik op vakantie ga vol gepakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

JeSko

Forumguru
Bizar, je ziet wat je ziet natuurlijk, moet wel iets aan gebeurd zijn om hem zo laag te laten staan, verlagingsveren van H&R? Eibach gaat zo laag niet normaal.
 

Fmoon

Forumguru
Of je pakt je auto heel vol in. Ik had de eibach verlagingsveren en ook die zakte wel iets in als ik op vakantie ging, volle kofferbak en dakkoffer erop. Maar niet enorm.
 
Van harte welkom

Dit is een setje eibach veren of ander merk. Verlaagt is hij 100%. Kijk eronder en zie wat voor kleur en/of tekst er op de veren staan
Jaa het heeft geen kleur gewoon zwart ik ga morgen hulp veren bestellen. En dan kijk ik effe wat er op die veren staat.

Bedankt in iedergeval voor alle reactie!!
 

Antera

Donateur
Originele veren plaatsen.

hulpveren werken niet op verlaging omdat de hulpveren gemaakt zijn voor originele hoogtes en niet voor een verlaging van 3 cm. Dan werken die veren niet meer
 
Ze zijn binnen van de week even er onder zetten.
 

Bijlagen

  • 8634e04d-bab5-477b-8e11-00cef225e235.jpeg
    8634e04d-bab5-477b-8e11-00cef225e235.jpeg
    368,1 KB · Weergaven: 15
Bovenaan Onderaan