Greenline vs standaard superb 3

weet iemand het verschil in ophanging van de superb 3 greenline tegen over een gewoone superb?

Een greenline is precies een verlaagd model wielen vullen mooi de kassen tegen over de gewoone s3.

Kan je dan ook gewoon een greenline ophanging steken voor de gewone superb zo te krijgen als een greenline

greenline
scqst2.jpg[IMG]

Standaard ophanging
358ta2o.jpg[IMG]

Laatst bewerkt:

Bakkertje

Forumguru
dat zal vast wel gaan, maar dan kun je beter een paar veren via @Antera monteren.
Die zijn progressief en dan heb je ook minder last van doorhangen

Ik rij momenteel op een bilstein schroefset.
Ik hang maar een goei 2cm lager mss als de greenline? Mijn wagen is een goei 6cm verlaagt dus dacht mss dat er verschil van ophanging in zat?

Antera

Donateur
Ophanging is gelijk maar de auto die jij daar laat zien heeft denk ik DCC. Het verlaagde Greenline onderstel is een tijd geleden geschrapt en naar mijn weten nog niet terug in het programma gekomen

leon-cupra

Forumguru
Ophanging is gelijk maar de auto die jij daar laat zien heeft denk ik DCC. Het verlaagde Greenline onderstel is een tijd geleden geschrapt en naar mijn weten nog niet terug in het programma gekomen
In België nog steeds verkrijgbaar. Staat 3cm lager dan een "gewone".

De zwarte superb is geen auto met dcc dat is mijn wagen toen ik hel nieuw kocht.

Dus de greenline is dan werkelijk 3cm verlaagd tegen over de gewone s3

Heeft iemand ervaring met Bilstein schokdempers onder de Superb III (icm originele vering en 15 mm verlaging)? Wat is het verschil met de originele schokdempers (Monroe neem ik aan)? Wat is het verschil tussen B4 en B6 schokdempers van Bilstein?

Bovenaan Onderaan