Greenline of greentech

spikehome

Forumguru
Idd op de golf kan ik meer aan klikken en wil dat dan ook (word ik hebberig van) bij de skoda zit het belangrijkste er gewoon op
 

Darkside

Forumguru
Als ik massage wou, dan had ik wel de 308 of golf genomen met massage functie (wat ook niet veel voorstelt overigens). Nee laat de meiden maar lekker achter hun gang gaan en bewegen zonder dat de personen voor daar last van hebben.
 

Darkside

Forumguru
Hmmmm net inlogcodes gekregen. En ik mag ook benzine leasen (scheelt toch weer)
En wat blijkt. Een Golf 1.2 TSI Business is nog aantrekkelijk kwa prijs.
De catalogus waarde is duurder. Maar hij is goedkoper in de lease.

En ik zie dat ik op een business editie ook panodak kan bestellen (misschien wel een foutje, dacht dat dit niet mogelijk was nl).
De auto wordt dan ongeveer vergelijkbaar als een 1.2 TSI EBL uitgevoerd.
Maar heeft dan geen parkassist maar wel adaptieve CC. Het verschil is zo'n 25,- per maand in het voordeel van de golf.
En omdat de netto waarde van beide auto's hoger is dan dat ik berekend heb op directlease en leaseplan direct kan ik toch nog binnen budget blijven.

Durft het niet te zeggen. Maar de twijvel slaat toch toe.
 

spikehome

Forumguru
@Darksite kan dat dan acc met een 1.2?
Heb het aan mijn dealer gevraagd aantal weken geleden toen ik ook de proefrit maakte maar nog steeds geen antwoord net zoals dat ik nog niks hoor van volkswagen.
Valt me tegen dat ze me niet na bellen of ik al een beslissing gemaakt heb.
Als het mij zaak wat zou ik geïnteresseerden na bellen.
 

Darkside

Forumguru
Acc is bij VW gewoon te verkrijgen op de 1.2 (net als bij Seat overigens) Maar niet bij Skoda.
Op fleetwise.nl staat wel in de nieuwe specs vermeld dat acc nu ook op de 1.6 diesel is bij skoda. Maar ik geloof alleen icm DSG en niet met handbak. Omdat dit toch te duur werd heb ik er niet verder na gekeken.

Net als de Golf eigenlijk. Die kwam in mijn vergelijk steeds duurder dan een Skoda.
Maar is nu, surprise surprise, goedkoper.
Het is een beetje geven en nemen. Iets krapper van binnen (op de achterbank) maar wel ruime baggage ruimte.
Daarbij dus wel ACC en wat andere opties (Lane assist bv die op de skoda ook te duur werd) en een mooier interieur.

Maar ik kan dus niet kiezen voor een beige interieur. maar krijg daar wel weer mooie stoelen voor terug (ook omdat de elektrisch verstelbare stoelen bij skoda de prijs ook omhoog gooien) Lijkt het totaal pakket van wat ik wil dus aantrekkelijk bij VW.
 

spikehome

Forumguru
Volgens de nieuwe prijslijst is acc wel op 1.2 handbak maar niet op de 1.2 dsg te krijgen.
Dit wilde ik door dealer bevestigd krijgen.
 
Bovenaan Onderaan