Beste,
Sinds januari dit jaar heb ik een Superb Combi bj2011 gekocht. Na enkele weken had ik door dat mijn gordel gedraaid zat. Telkens ik mijn gordel vast klik zit de onderste gordelband dus gedraaid. Tijdens een onderhoud vorige maand heb ik dit vermeld bij mijn dealer. Die heeft dit eens nagekeken en en wat blijkt: Alle gordels in mijn superb zijn op een verkeerde manier gemonteerd waardoor ze dus allemaal gedraaid zitten. Normaal gezien is het metalen gedeelte dat je dus vast neemt om in te klikken zichtbaar wanneer deze vb aan de stijl hangt. Bij mij zit dus dus aan de andere kant gemonteerd. Voor dit te draaien moeten de volledige tussenstijlen eruit en dat zou redelijk wat geld kosten zei mn dealer. Hij zei dat Dieteren ook niet zou tussenkomen omdat de garantie verstreken is. Nu heb ik toch contact opgenomen met Dieteren maar zonder succes. Ze ging het eens bekijken maar sindsdien niets meer van gehoord. Zijn er nog andere instanties waar ik eens kan aankloppen voor dit probleem? Want ik vind het erg dat zo een merk zich weg steekt achter de garantieperiode terwijl ze toch voor 100 procent in de fout zijn!
Alvast Bedankt
Sinds januari dit jaar heb ik een Superb Combi bj2011 gekocht. Na enkele weken had ik door dat mijn gordel gedraaid zat. Telkens ik mijn gordel vast klik zit de onderste gordelband dus gedraaid. Tijdens een onderhoud vorige maand heb ik dit vermeld bij mijn dealer. Die heeft dit eens nagekeken en en wat blijkt: Alle gordels in mijn superb zijn op een verkeerde manier gemonteerd waardoor ze dus allemaal gedraaid zitten. Normaal gezien is het metalen gedeelte dat je dus vast neemt om in te klikken zichtbaar wanneer deze vb aan de stijl hangt. Bij mij zit dus dus aan de andere kant gemonteerd. Voor dit te draaien moeten de volledige tussenstijlen eruit en dat zou redelijk wat geld kosten zei mn dealer. Hij zei dat Dieteren ook niet zou tussenkomen omdat de garantie verstreken is. Nu heb ik toch contact opgenomen met Dieteren maar zonder succes. Ze ging het eens bekijken maar sindsdien niets meer van gehoord. Zijn er nog andere instanties waar ik eens kan aankloppen voor dit probleem? Want ik vind het erg dat zo een merk zich weg steekt achter de garantieperiode terwijl ze toch voor 100 procent in de fout zijn!
Alvast Bedankt